Obsesia- Casa Noptii 5

Cititi cap/ 1 din Obsesia aici: http://sabinna.files.wordpress.com/2010/11/obsesia_cap_1.pdf pt asta ii multumin Sabinnei!

8 răspunsuri to “Obsesia- Casa Noptii 5”

  1. aaaaaaaaa….. nuj ce sa zic nu m-a dat pe spate!!!

  2. Curiozitate: de ce le cheama pe ambele autoare cast? sunt rude?

  3. deea sunt mama si fiica…si volumu 5 a aparaut deja eu l’am citit:X

  4. Fata de pe coperta e Stevie Rae , nu ? :O 😡
    Mi`am dat si eu comanda de ea .. de abia astept sa soseasca :X
    Sunt indragostita de aceasta serie si devine din ce in ce mai palpitant 😡 .

Lasă un răspuns

