Concurs Sponsorizat de Editura Leda

Acesta este primul concurs organizat la mine pe blog! 🙂 Sper sa va placa :

Puteti castiga:

2x Sange Albastru de Melissa de la Cruz

Tot ce trebuie sa faceti este sa raspundeti la intrebarea: Cine este personajul principal din ,,Sange Albastru”? pe adresa de e-mail: mirunapalas@yahoo.com e-mailul trebuie sa contina numele tau real, dar si adresa si un nr. de telefon la care te pot contacta.

Mult succes!

Castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti in data de 11.12.2010

Pana acum au participat: 22 persoane

Sponsor si partener Editura Leda


11 răspunsuri to “Concurs Sponsorizat de Editura Leda”

  1. am trim. e-mail sper sa castig…

  2. am participat si eu

  3. ppatricip si yo 🙂

  4. deja avem 3 participanti?! suuuper nu-mi dadeam seama ca atata lume citeste blogul meu„

  5. am participat si eu

  6. ANGELorDEVIL Says:

    am participat, cum castig?

  7. ANGELorDEVIL Says:

    cand va fi urmatorul concurs?

  8. hey! m-am inscris si eu… cand vom mai vaea concursuri k mie imi plac

  9. subscriu cand vom avea un nou concurs 😀

  10. inca nu stiu, dar va voi informa cand voi stabili data 😛

Lasă un răspuns

