Casa Noptii 6 din ianuarie 2011 in librarii!

Cel de-al saselea volum se numeste Tentatia si va fi disponibil in Romania la Editura Litera . Cei de la Litera nu au terminat inca coperta asa va vi-o prezint pe cea americana + un scurt synopsis:

So…you’d think after banishing an immortal being and a fallen High Priestess, saving Stark’s life, biting Heath, getting a headache from Erik, and almost dying, Zoey Redbird would catch a break. Sadly, a break is not in the House of Night school forecast for the High Priestess in training and her gang. Juggling three guys is anything but a stress reliever, especially when one of them is a sexy Warrior who is so into protecting Zoey that he can sense her emotions. Speaking of stress, the dark force lurking in the tunnels under the Tulsa Depot is spreading, and Zoey is beginning to believe Stevie Rae could be responsible for a lot more than a group of misfit red fledglings. Aphrodite’s visions warn Zoey to stay away from Kalona and his dark allure, but they also show that it is Zoey who has the power to stop the evil immortal. Soon it becomes obvious that Zoey has no choice: if she doesn’t go to Kalona he will exact a fiery vengeance on those closest to her. Will Zoey have the courage to chance losing her life, her heart, and her soul? Find out in the next spectacular installment in the House of Night series, TEMPTED

29 răspunsuri to “Casa Noptii 6 din ianuarie 2011 in librarii!”

  1. GoTiCfLoWeR Says:

    iubesc casa noptii ,e cu siguranta seria mea preferata!?

  2. Ahh ador seria asta si deabea astept sa apara si la noi:xx app..sunt sigura ca daca iubiti casa noptii o sa va placa si academia vampirilor. Nu vreau sa fak reklama sau ceva de genul dar este superba si daca nu ati citito vo recomand:xx. Cum spuneam ador casa noptii, dar academia vampirilor este cartea mea preferata (fara suparare plsss)

  3. Da este superba:x am citito si acum astept volumul 6 al seriei..imi plqce ideea si sincera eu imi dorescc ca elena saa ramana cu damon..orikm si stefan e tare;xx

  4. App..eu am urmarit filmele twilight sperand ca ma vor impresiona intrun final, ba chiar miam cumparat si ultima carte ca sa vad daca filmul este de vina sau pur si simplu nu vad eu nmk spektqculos si pana la urma miam dat seama ca nu imi place pur si simplu, nici filmul si nici cartea. Adk ideea km ca vampiri stralucesc la lumina soarelui su faza cu veninul..hmm mie imi cam lasa de dorit.
    Tu ce parere ai despre twilight? Iti place?

    • mda… mie nu mi-a placut ca a fost atat de mult looove… 😛 nici pe mine nu m-a impresionat f. mult… oricum a fost o serie ok.

      • un sfat….nu k vreau sa ma bag in seama sau cv….dar cei care asteptati cu nerabdare vol5,,Soarele de la miezul noptii” din seria Amurg;sa nu va puneti mari sperante in el deoarece nu este cn stie ce.
        vreau sa spun k in Midnight Sun sunt relatate intamplarile din perspectiva lui Edward la care se mai adauga cateva scene noi.
        dar daca voua va va placea at eu imi cer scuze,dar asta e parerea mea
        aici aveti un link unde puteti citi o parte din carte http://www.scribd.com/doc/16207024/Soarele-de-La-Miezul-Noptii

        Alessa

  5. Mda..a fst destul de ok

  6. Da :xx pe vplay si numai am rabdare pana pe 28

  7. Tu ai citit seria „Academia vampirilor”

    • Dc toata lumea tine cu Damon?Stiu c Paul e urat dar se potriveste in serial mai bn cu Elena decat Damon..dar in carti e invers
      tre’ sa recunosc c Ian e foarte dragut,iar Damon a inceput sa se schimbe..ceea ce il face si mai frumos

  8. mda..mie nu mi se pare cine stie ce urat paul, dar ian e mai frms :xxorikm imi place comportamentul lui damon in prejma elenei, si cel mia mult mi`a plkt secventa in care trebuia sa ii inapoieze lantisorul,ia deklarat dragostea, iar apoi i`a sters memoria…:|..saraqu` 8-|

  9. @rosse: vol. 6 va aparea prin martie. Inca nu se stie data oficiala.

  10. App..daca tot suntem aici, pe un link ptr casa noptii, tu cu cn vrei sa ramana zoey? Erik, spark sau heath, desi heath nu are nici o sansa….orikm. tu cu cne ti:)))bdintre ei?

  11. Eu ink sper ka pana la afarsit sa ramana cu erik..orikm si stark e dragutt

  12. Am citit dat din cate am inteles autoarea nu a stabilit inca un sfarsit asa ca mai exita timp sa se impace

  13. App..de unde iei capitolele in engleza? Plz spune.mi site.u ;;xxx

Lasă un răspuns

