Happy New Year!

As vrea sa va urez Happy New Year! in 10 moduri:

нαρρу ηєω уєαя!

ђคקקא ภєฬ אєคг!

HaPpY NeW YeAr!

háppý ńéw ýéáŕ!

häppÿ nëw ÿëär!

ĤÁРРŶ ŃĔŴ ŶĔÁŔ!

h4ppy n3w y34r!

ΉΛPPΥ ПΣЩ ΥΣΛЯ!

んムアアリ 刀乇w リ乇ム尺!

ⓗⓐⓟⓟⓨ ⓝⓔⓦ ⓨⓔⓐⓡ!

Cum a fost acest an pentru voi? Ce plusuri si ce minusuri aveti? Eu (Myruna) voi face o lista a plusurilor (NU si a minusurilor =)) ) aici si va astept si pe voi si pe Alessa sa va faceti una.

ρℓυѕυяι

Am invatat lucruri noi!

M-am apropiat de prieteni si mai mult!

Am zambit!

Am ascultat muzica!

Am cunoscut persoane noi!

Mi-am facut un blog!

Si… αм ¢ιтιт… мυℓт!

1. Trezirea

2. Lupta

3. Furia

4. Reuniunea

5. Caderea Noptii

6. Semnul

5. Tradarea

6. Aleasa

7. Infruntarea

8. Obsesia

9. Amurg

10. Luna Noua

11. Eclipsa

12. Zori de Zi

13. Noua si scurta viata a lui Bree Tanner

14. Sange Albastru

15. Sa nu trezesti podeaua-privighetoare

16. Sub cerul liber avand drept perna iarba

17. Stralucirea lunii adierea vantului

18. Ingerul Noptii

19. Tristeti de sucub

20. Casa de sticla

21. Balul fetelor moarte

22. Gena lui Isis

23. Damnare

ƒα¢єм яєνєℓισηυℓ ρє вℓσg؟ єυ νσι ƒι αι¢ι…

3 răspunsuri to “Happy New Year!”

  1. un an profitabil miru! =))

Lasă un răspuns

