Plusuri

Am invatat lucruri noi!

M-am apropiat de prieteni si mai mult!

Am ras!

Am ascultat muzica!

Am cantat!

Am cunoscut persoane noi!

Mi-am facut un blog!

M-am distrat!

Am scris!

Si am citit!

1Amurg

2Luna Noua

3Eclipsa

4Zori de Zi

5Noua si scurta viata a lui Bree Tanner

6Trezirea

7Lupta

8Furia

9Reuniunea

10Caderea Noptii

11.Semnul

12.Tradarea

13. Aleasa

14.Infruntarea

15.Obsesia

16.Sange Albastru

17. Sa nu trezesti podeaua-privighetoare

18. Sub cerul liber avand drept perna iarba

19. Stralucirea lunii adierea vantului

20. Ingerul Noptii

21. Tristeti de sucub

22. Casa de sticla

23. Balul fetelor moarte

24. Gena lui Isis

25. Damnare

26.Nemuritorii:Evermore

2 răspunsuri to “Plusuri”

  1. hei!am vazut ca ai citit ingerul noptii si tristeti de sucub.
    cum ti s-au parut?:D snt curioasa.
    sper sa le citesc in curand

Lasă un răspuns

