UPDATE: ~Concurs~

Astazi lansez un nou concurs care va avea ca premiu vol. 1 din seria Vampirii Sudului- MORTI PANA LA APUS editie cartonata. Concursul este sponsorizat de Editura Leda. Tot ce trebuie sa faceti este sa raspundeti pe e-mail la adresa mirunapalas@yahoo.com la intrebarea: Cum se numeste personajul feminin principal? Concursul se desfasoara intre 10-20 ian. 2011. Succes!

UPDATE: AM PRELUNGIT DESFASURAREA CONCURSULUI PANA PE 1 FEBRUARIE 2011. 🙂

26 răspunsuri to “UPDATE: ~Concurs~”

  1. dak m-am inscris o data tb s m mai inscriu?

  2. Inainte sa citesc cartile am urmarit serialul.Iar cand am citit catile mi s-au parut foarte „sarace” in comparatie cu serialul

    • eu am citit mai intai cartile. Caderea Noptii le intrece pe celelalte (Trezirea, Lupta, Furia si Reuniunea) in opinia mea, iar serialul este super ( Nina Dobrev este o actrita de nota 10)

  3. Dar totusi se observa o mica diferenta intre primele 4 volume si al 5-lea.Caderea noptii mi-a placut si mie(am stat intr-o zi de sambata de dimineata pana seara pana am terminat-o:D)

  4. si eu la fel intr-o zi am terminat-o. Caderea Noptii e scrisa in 2009 si se vede ca L.J a mai evoluat

  5. am auzit numai lucruri bune despre ea.mi le voi lua si eu,dar mai inkolo.au alte carti prioritate:d

  6. da si eu am sperat ca Leda o sa publice o editie tie-in si uite ca a facut-o! 🙂

  7. Eu sunt fata care ti-a zis raspunsul pe id daca vrei it reamintesc acolo , cine sunt . Eu una nu am citit seria dar am auzit ca este draguta .

  8. Am auzit si eu ca e faina seria, dar cu atatea serii faine se pare ca am lasat-o mai pe sfarsite…
    Am o intrebare: ai primit mail-ul de la mine ca am rugat pe cineva sa ti-l trimita si nu stiu daca l-a trimis:D balmezandrada @yahoo .com

  9. post not working in firefox

Lasă un răspuns

