Seria Georgina Kincaid

   

1.Tristeti de sucub                                            2.Nopti de sucub

    

3.Vise de sucub                                       4.Caldura de sucub

     

5.Umbre de sucub                                  5.Sucub revelat

65 răspunsuri to “Seria Georgina Kincaid”

  1. Sunt frumoase copertile originale, dar ale noastre imi plac mai mult.

  2. Mie nu imi plac copertile originale ale seriei 😕 , cele scoase de leda sunt foarte frumoase si tocmai asta te si indeamna sa le cumperi chiar daca se zice sa nu judeci cartea dupa coperta, dar sa recunoastem ca noi judecam dupa aspect foarte mult :))

  3. o ador pe richelle:X

    app miruna&alessa…ati vazut ca si blogul danielei are acelasi nume ca si al vostru „just another book lover”… nu va deranjeaza sau pe ea (nu stiu cine de la cine s-a inspirat:D)?

  4. e ok…dar fara suparare din cate imi dau eu seama pe tn si alessa nu va deranjeaza pt ca voi ati fost cele care s-au inspirat de la daniela si daniela cea care si-a creat numele…adica mi se pare logic o persoana care a fost copiata sa nu-i convina si persoana care a „furat” sa fie ok cu numele…dar eu nu tin partea nimanui 😀

    si sincer am mai vazut posturi pe blogul tau care au fost „copiate” de pe ceva blog…- sabinna angel… – postul cu bloody valentine si noua serie de melissa de la cruz + rubrica cu spoilere

    ehh..ce sa-i faci nu te invinovatesc asa-i romanu’ in loc sa gandeasca ceva original mai bn fura de la vecinu’ (vorbesc in general)

    oricum mie imi place blogul tau pt. ca sunteti foarte prietenoase…sper sa nu te supere comentariul meu dar cred ca ai si tu ideile tale, idei care cu siguranta vor fi foarte bune si nu are rost sa dobandesti reputatia de „hoata” try to be original! peace

    (sper ca nu am suparat pe nimeni 😦 )

    • uite eu nu-s o pers suparacioasa si nu ma supar, dar de cate ori sa zic ca nici macar NU am vazut blogul danielei inainte!!! Cat despre Sabinna noi suntem ,,peace” cu ea… nu ma supar deoarece fiecare are dreptul la opinie 🙂 PEACE. 😀

  5. frateee toata lumea are ceva cu ele… daca nu va place blogu` nu mai comentati!!! bv voua fetelor tineti-o tot asa si nu va luati dupa toate pers rele! succes Myruna si Alessa!!!

    • nu cred ca DaNNy e o persoana rea.. doar si-a spus opinia si ma bucur ca ne spune in fata e mai bine asa (eu asa consider) multumim mult pt aprecieri!

      • Mie imi place blogul vostru si acum sa fim seriosi cam de cata originalitate putem da dovada daca sunt deja o multime de bloguri cu aceeasi tematica. Promovam cam aceleasi carti si avem aceleasi pasiuni. Deci fetelor ar fi bine sa traim in pace, doar este loc pentru toata lumea.

    • Maria, care este problema ta? Asa cum tu ai dreptul la o opinie, „toate pers rele!”, asa am si eu dreptul la opinia mea.

      Si ca de obicei tipic romanesc:
      1. nu va place…nu mai comentati
      2. felicitari…bravo…blabla
      3.”persoane rele”

      Doar atat poti? Jalnic.

      • fetelor va rog sa nu va mai certati! eu dc pic la mijloc? :-s

      • eu cred ca ar trebui sa ma lasi in pace! asta e opinia mea si duoa nume danny e clar ca tu esti daniella…

      • Andreea, ai perfecta dreptate! Pe zi ce trece apar tot mai multe bloguri despre carti. Toti cu aceleiasi posturi etc. De aceea eu cred ca blogul lui Myrunna si Alessa are nevoie de mai multa creativitate, nu copy-paste-uri de pe alte bloguri, ca altfel „veti pica in aceiasi oala” cu „fake-urile”.

  6. andreea eu ced ca ai dreptate…

  7. OF! Maria, DaNNy una dintre voi sa inceteze! haideti fetelor este un blog despre carti, nu despre cearta 🙂 PEACE!

  8. Am terminat cearta, care nu era cearta…era exprimare de opinie…si ca sa sti maria eu nu sunt „daniella” si oricum nici daniella nu e grozava daca o deranjeaza asa mult numele ar putea sa si-l schimbe…in fine

    Nu ar fi trebuit sa apara astazi linkul de precomanda pt Vampirii din Morganville 3? 😦

  9. fetelor scuzeee!!!! am intrat pe blog din 5 in 5 ore dar n-am mai lasat comm… ce tampita sunt!!!

  10. Alessandra Says:

    k…uitati eu si cu myru nu vrem sa ne certam cu nimeni.problemele cu copiatul si furatul cum spun unii(fara soop)(care pana la urma si-au facut o impresie proasta datorita mie)nu a fost decat un accident…
    eu am luat d pe blogul sabinei descrierile d la niste carti..si asa cum i-am spus ei va spun si voua(si sper sa intelegeti la fel d bn ca ea)ca fraiera m-am luat dupa alte bloguri care au luat descrierile ei(cum a si zis si ea”nu este pt prima data cand mi se intampla asta”),stiu k nu ma scuza cu nik dar eu p vremea aceea frecventasem numai blogul sabinei si apoi accidental am vazut p alte 3 bloguri descrierile ei…eu nu am stiu k sunt ale ei personale si am facut ce am facut…
    asta a fost toata faza…acum v-as ruga sa nu ne mai scoateti ochi cu faza asta
    daca daniella e suparata k avem acelasi nume….si tot o tine una si buna k noi doar copiem,tot ce putem sa facem este sa stergem coom-urile

  11. lolz ce cearta :))

  12. k..oricum ne cam umilim cu faza asta si nu merita…am facut o gresala si gata toata lumea scoate ochii………….dar de asa este romanu’ niciodata multumit…iar dak danielei nu-i convine sa-si sch numele..cum am spus nu ne mai umilim

  13. da….but it’s over

    • Myrunna si Alessa, eu sunt o persoana foarte meticuloasa si corecta. eu vroiam sa ma lamuresc referitor la unele lucruri si acum am aflat raspunsurile: numele e o simpla coincidenta si descrierea a fost la inceput cand nu aveai alessa asa multa experienta. e ok, toti gresim.
      si myrunna puteti sterge comentarile mele, nu ma supar.
      ma supara ca din niste simple intrebari, a iesit o cearta. repet nu cearta era scopul meu si nu vreau sa credeti ca sunt „daniella” sau ca „ii tin spatele” pt. ca nu este adevarat, pur si simplu asta este felul meu de a fi, atenta la orice detaliu si nu renunt pana ce nu aflu/obtin ceea ce vreau.
      imi cer scuze alessa si myrunna pt incidentul creat :o3

  14. si eu l-am vazut ce ma bucur pt imbratisarea aia de la final… stie cnva numele cantecului din scena Damon-Jessica? va-sa fi fff racunoscatoare

  15. fac si eu ce pot :))

  16. inca nu am avut timp sa ma uit la PLL 😦

  17. DaNNy nici eu nu cred ca e vinovat 😦

  18. ok bye DaNNy poate ne vedem si maine tot pe la 8-9 ce ziceti?

  19. bye :-h
    @myruna:sigur!

  20. in PLL e treaba foarte incurcata….ian o sa fie aresta dar pan’ la urma nu el e vinovat..Ali a fost incurcat cu el si asta era marele ei secret si de asta era foarte soop p spacer k umbla dupa el…pan’ la urma A se dov a fi Mona si se pare ca Ali avea o geamana care este cea ingropata si ea se intoarce si incearca sa le ucida p fete dandu-le foc intr-o casa..si cam asta stiu

  21. pana sa para adev Ali mai sunt gasiti suspecti dar nu mai stiu cn

  22. buna! stie cineva cand apare caldura de sucub volumul 4 din georgina kincaid? ador cartile :* …

  23. cand apare volumul cu numarul 5????

  24. Just another one Says:

    Ma scuzati dar Succubus Shadows a aparut in romana?

Lasă un răspuns

