Cum voi extrage la concurs

UPDATE: AM TRIMIS MAIL-URILE. DACA CINEVA NU A PRIMIT MAIL-UL CU NR. SAU SA MA ANUNTE.

 

Ca sa nu mai fie nicio nelamurire va voi explica cum voi extrage castigatorul vol. 1 din seria Vampirii Sudului editia cartonata.

Fiecare participant va primi pe e-mail cate un nr. ( de la 1 pana la ultimul participant), iar eu voi extrage cu site-ul http://www.random.org castigatorii. Sunteti de acord? 🙂

33 răspunsuri to “Cum voi extrage la concurs”

  1. de acord!

  2. interesanta ideea.Bafta tuturor!

  3. dap 🙂 sunt de acord, in plus mai sunt doar cateva zile pana pe 1 :X succes tuturor participantilor 🙂

  4. de acord 😉

  5. Dupa mine e perfect!Mult succes tuturor!

  6. Foarte buna ideea .
    Bafta ! :*

  7. Interesant 🙂

  8. janine.cherie Says:

    de acord. succes tuturor;)

  9. eu mi-am primit mailul merci miru. 🙂

  10. Si eu l-am primit mersi!

  11. Si eu l-am primit , nu stiu de ce am impresia ca va castiga nr 13 (ca tot e nr cu ghinion) , desi nu e nr meu :)))

  12. Bafta tuturor! va tin pumnii! si sunt sigura ca si Myru

  13. miruna eu nu am primit mailul 😐

  14. miruna adresa mea de email se vede cand las commul , atunci cand primesti notificarea prin mail ca ai primti comm la post 😛

  15. iti dau mail ca sa sti care sunt? 😕

  16. nici eu nu am primit mail:-?

Lasă un răspuns

