Precomanda Aleea Intunericului!

A aparut in sfarsit link-ul de precomanda pentru Aleea Intunericului- Vampirii din Morganville #3. Mai jos aveti o scurta descriere a cartii. Pentru a precomanda dati click aici. 😉

MORGANVILLE ESTE UN LOC ATAT DE DRAGUT IN CARE SA TRAIESTI…

…si in care sa mori,daca nu te deranjeaza genul acesta de lucruri!

Acum,Claire i-a jurat credinta Ameliei,cel mai puternic dintre vampirii din oras.Protectia pe care i-o asigura contractul cu Fondatoarea nu prea are darul sa-i linisteasca pe cei apropiati ei.Dintr-odata,oamenii incep sa moara pe capete si in moduri misterioase,cineva din trecutul ei revine in prezent,vanand-o,iar un stravechi vampir ii transmite infioratoarea invitatie de a veni sa ia lectii particulare in locuinta sa izolata.In ce scop-Claire urmeaza sa descopere curand…ceea ce va da un nou si inspaimantator inteles termenului de “cursuri serale”.

Traducere din limba engleza de Adrian Deliu

384 de pagini

13x20cm, coperta cartonata

Pret: 39,90 lei

Pret redus 25% :  29,93 lei

23 răspunsuri to “Precomanda Aleea Intunericului!”

  1. coperta mi se pare super. voi ce ziceti? 😉

  2. tare serie, nu am citito dar din descrieri e foarte interesanta!

  3. aaa… merci miruna pt info… e miruna sau alessa cn scrie? :-ss

  4. am auzit ca Rachel Caine scrie o serie noua…

  5. pot veni si eu deseara la ,,chat”? (de la 8 la 9 sau ma rog in nur de 8-9)?

  6. Ma bucur ca a aparut si link-ul de precomanda la Aleea intunericului, cel ptn pt fani seriei:X:X Din pacate nu am apucat sa citesc niciun volum din aceasta, dar am auzit ca este grozava ;;) Si poate o sa mi-o iau si eu candva 😀

  7. App, ador copertile celor 3 volume :-> LEDA face o treaba minunata.

  8. De ele numai zic nimic =)):X:X:X:X:X:X:X

  9. intru p la 20:00 cand vin si la chat 😉

Lasă un răspuns

