Be my Valentine!

Ieri s-a terminat promotia de sarbatori si Leda ne da o alta promotie! Click aici ca sa vezi despre ce  e vorba!

9 răspunsuri to “Be my Valentine!”

  1. wow! ce oferta tare… imi cer mii de scz pt aseara…

  2. imi place mult banner-ul 😡 app azi extragi castigatorul la concurs? 🙂

  3. Miruna( sau Alexa ):D 😕 uite la oferta asta am gasit cateva carti foarte frumoase, sunt unele chiar foarte ieftine ajungand chiar si la 10 lei 😐 problema este daca din pretul initial cat a fost, LEDA a mai scazut la 10 lei si a mai adaugat cartea si la aceasta promotie se mai pune reducerea de 25%? ar veni cam 5 lei cartea ceea ce mi se pare incredibil 😕

    • nu, nu se mai pune… ma rog adica la pretul cartii (cel din librarie fara nicio reducere) se aplica reducerea din promotia ,,Be my Valentine”. te-am lamurit? 🙂

    • Stai ca am facut eu calculul aiurea, ar veni 7,5 :D. Oricum numai conteaza vreau sa stiu daca se adauga reducerea si la cartile acelea, de exemplu sa iti dau un nume „Mirosul lumii” de la 36,99 a ajuns la 10 (posibil sa nu se fi vandut prea bine) dar se mai adauga si lor inca o reducere? 😕

  4. hey nu stiti cumva cand apare vol 7 vampirii din morganville? care stiti puteti sa ziceti va rog

Lasă un răspuns

