Concurs Micutele Mincinoase

Vineri,4 martie,vom anunta castigatorul concursului la ora 20.

Dragilor este timpul pentru un nou concurs.

Trimiteti mail la adresa myruna_alessa@yahoo.com doar cu numele vostru(real) si raspunsul la intrebare,dupa ce vom publica numele fericitului castigator acesta ne va trimite adresa sa.

Perioada de desfasurare a concursului va fi:27 feb-1 mar.

Good luck everybody!

Care sunt prietenele lui Alison?

10 răspunsuri to “Concurs Micutele Mincinoase”

  1. Multumim Miruna/Alex si sponsorului pentru concurs :*:*:*

  2. Multumim pentru concurs!:*

  3. Sa-mi spui si mie te rog daca ai primit mail-ul ca am ceva probleme cu netu’ :*

  4. Buna! Foarte frumos concursul. voi trimite si eu un e-mail. Faceti o treaba foarte buna cu blogul!
    Am o intrebare…Cand vor fi anuntati castigatorii?

  5. Ce tare , multumim mult!

  6. cu placere…laura ne pare rau dar n-am gasit pe nimeni cu numele tau..mai incerca odata …credem ca o sa lungim perioada concurcului

  7. ioana alexandra Says:

    hello! am trimis si eu mail, sper sa nu fie prea tarziu
    am o intrebare, la adresa mailului intre myruna si alessa e underline sau spatiu gol??

  8. Fain…un nou concurs…dar eu inca nu mi-am primit cartea castigata la concursul Vampirii Sudului. Te-am intrebat si pe mes dar nu ai dat nici un semn. O mai primesc sau nu?

  9. Si mie poti sa imi confirmi daca a ajuns emilul?

  10. daps Geanina..a ajuns

Lasă un răspuns

