Castigatoare Micutele Mincinoase!

Felicitari castigatoarei Halchin Adelina Mihaela. !  🙂 Te rog sa-mi trimiti un mail cu adresa ta si-ti voi trimite cartea in cel mai scurt timp. MULTUMIRI EDITURII LEDA PT. SPONSORIZARE

10 răspunsuri to “Castigatoare Micutele Mincinoase!”

  1. Ce rau imi pare ca nu am castigat 😦 Dar felicitari!

  2. sunt atat de fericita!!!!!!! imi doream mult cartea :X :X :X

  3. sunt atat de fericita!!!!!!! imi doream mult cartea :X :X :X multumesc Leda si voua, Miruna si Alessa !!

  4. felicitari castigatoarei! 🙂 sa te bucuri de carte :*

Lasă un răspuns

