D`ale televiziunii (1)

Rubrica noua! 🙂 Aici va voi prezenta cate ceva despre filme si seriale bazate pe carti.

Twilight by Stephenie Meyer

 

Cartile ei au avut un succes neasteptat si de aceea cei de la Summit au fost destul de interesati de povestea cu vampiri a lui Steph. Filmul ii are ca protagonisti pe : Kristen Stewart (Bella Swan), Robert Pattinson (Edward Cullen), Taylor Lautner (Jacob Black), Peter Facinelli (Carlisle Cullen), Elizabeth Reaser ( Esme Cullen), Kellan Lutz (Emmett Cullen), Nikki Reed (Rosalie Hale), Jackson Rathbone (Jasper Hale), Ashley Greene (Alice Cullen) si multi alti actori.

Pana acum au fost lansate trei filme Amurg, Luna Noua si Eclipsa urmand ca Zori de zi partea I sa fie lansat in noiembrie 2011.

 

6 răspunsuri to “D`ale televiziunii (1)”

  1. imi place cum ai prezentat Twilight. D’ale televiziunii 2???

  2. ihhhhh..twilight:-q…urasc!

    • Ana-Maria Says:

      atunci nu mai comenta

      • nu cred ca ar trebui sa va certati… aveti doar opinii diferite, se mai intampla 🙂

      • laryssa Says:

        Ah, abea acum am vazut comentariul:)) si ca sa sti, comentez ptr ca e rubrica ptr comentarii, iubita, si mi-am spus opinia, iar exact asta era: ca urasc twilight.urasc filmul. poate din cauza ca nu imi place deloc cum au fost alesi actorii…singura care imi place este ashley greene….astat.
        asa ca mai bine ai fi fost tu cea care ar fi tacut si ti-ai fi zis opinia legat ade postare, nu de comentariu meu, dar m bucur ca mi-ai dat atata atentie:)

Lasă un răspuns

