D’ale televiziunii (3)

Legend of the Seeker se bazeaza pe seria de romane intitulata „The Swrod of Truth” a celebrului scriitor Terry Goodkind. Richard Cypher a fost odata un simplu muntean, expert in cititul de urme, bucurandu-se de o libertate totala si ducand o viata linistita alaturi de tatal sau adoptiv si de fratele sau, Michael, Primul Consilier al Taramului de Vest. Toate acestea se schimba atunci cand o Profetie ingropata de mii de ani iese la iveala pentru a schimba radical vietile tuturor celor atinsi de catre ea. Seria prezinta aventura epica a tanarului erou, insotit de o misterioasa femeie pe nume Kahlan Amnell si excentricul vrajitor Zeddicus Zu’l Zorander, in incercarea de a-l impieduca pe magul razbunator Darken Rahl de la gestul nebunesc de a dezlantui asupra lumii o putere straveche si infioratoare.

5 răspunsuri to “D’ale televiziunii (3)”

  1. GoTiCfLoWeR Says:

    imi place foarte mult serialul,dar chiar nu stiam ca este bazat pe o carte!?

  2. este bazat pe seria The Sword of Truth de Terry Goodkind
    speram ca va aparea in curand si in romania

  3. Am vazut primul sezon si mi-a placut.Nici eu nu stiam ca este bazat pe o carte,sau, mai bine zis, pe o serie.

  4. am vazut din primul sezon cateva episode. nu mi-a prea placut sincera sa fiu.. ba chiar m-a plictisit.

Lasă un răspuns

