13 plicuri albastre

13 plicuri, 4 reguli, 1 000 de dolari, un rucsac şi… toată Europa la picioarele ei. Se anunţă o vacanţă de vară perfectă pentru Ginny, o americancă în vârstă de 17 ani. În realitate, nu-i chiar aşa: nu e simplu să te trezeşti de una singură pe un continent aflat la mii de kilometri distanţă de casă, unde nu toată lumea vorbeşte engleza şi unde nu toţi sunt dispuşi să-ţi fie prieteni. Dar Ginny nu poate abandona misiunea pe care o are, aceea de a merge în toate destinaţiile menţionate în scrisori şi de a respecta întocmai instrucţiunile primite în cele 13 plicuri. Distracţia se poate transforma oricând în corvoadă şi… invers.

CARTE DE BUZUNAR
Traducator: Monica Vlad
Colectie: ***
Domeniu de editare: aventuri
Aparitie: 30.4.2008 la editura Rao
5 răspunsuri to “13 plicuri albastre”

  1. cat de tare! abia astept sa o citesc 😀 e genul de carte de care ma indragostesc de la prefata

  2. si mie mi se pare super.

  3. cred ca o sa mi-o achizitionez de la Bookfest.

  4. Si eu cred ca am sa mi-o cumpar..mi-a atras atentia de cum am vazut coperta!

  5. Eu o sa o citesc luni cred…am citit primele 2 pagini si ce pot spune..este superba
    -A

Lasă un răspuns

