Pachetul Jocurile Foamei de la Nemira!

Autor: Suzanne Collins
Titlu original: The Hunger Games
Traducere de: Ana-Veronica Mircea
Promotia: Idei de cadouri
ISBN: 9789739895644
Numar pagini: 1592
Numar volume: 3
Format: 107 x 178 mm
Aparitie: Mar 2011
Taguri:
Domeniu: 

Pret:

SF, Fantasy si Horror 

60,91 RON

COMANDA AICI (click)


8 răspunsuri to “Pachetul Jocurile Foamei de la Nemira!”

  1. cred c-o sa-l comand

  2. a fost ecranizata?

  3. Si eu mi le-am luat de curand, si tocmai m-am apucat de vol 3. Sunt superbe! Imi plac la nebunie.

  4. ador JF. deabea astept luna noiembrie sa apara si Catching Fire.

Lasă un răspuns

