Blog ties…New look!

Mii de multumiri lui Roxi care a creat un nou banner pentru blog. Mie mi se pare asolut superb. Voi ce parere aveti? Pt. ajutor eu si Alessa ii oferim ca premiu cartea Viziuni Insangerate de Kay Hooper.

 

12 răspunsuri to “Blog ties…New look!”

  1. wow! arata suuuper.

  2. e chiar mai bun decat precedentul. bv roxi

  3. Ana-Maria Says:

    il ador mai ales pe Clary,Damon si Claire

  4. Si mi-e imi place! Imi place de fata aia cu parul portocaliu. Habar n-am cum o cheama pentru ca n-am citit orasul Oaselor. E superb!

  5. Imi place…bravo Roxi 😀

  6. iti multumim roxy.xoxo

Lasă un răspuns

