Concursuri

Tocmai am incheiat concursurile cu Orasul Oaselor si Reginele-dragon si va propun calte doua concursuri cu doua carti care mi-au placut foarte mult. Este vorba despre Ritualul de L.J Smith si Banchetul Nebunilor de Rachel Caine.

Pentru a castiga trimiteti un mail la adresa mirunapalas@yahoo.com cu raspunsul la intrebarea

De ce vrei sa castigi cartea Ritualul/Banchetul Nebunilor?

Castigatorii vor fi afisati luni, 25 aprilie 2o11.

Multumesc Editurii Leda pentru sponsorizare!


29 răspunsuri to “Concursuri”

  1. am trimis. l-ai primit?

  2. Alexandra P. Says:

    Am trimis. Ai primit?:S

  3. […] M-am hotarat (intr-o doara) sa-mi verific mailul, sa vad ce ati mai trimis pentru concurs (Ritualul&Banchetul Nebunilor) Deodata observ un mail in dreptul caruia scria ,,Tritonic” Mi-am zis: ,,O doamne! Trebuie sa […]

  4. am trimis si eu:)ai primit?

  5. Am trimis mail-ul, imi poti da un raspuns cu primirea acestuia? 😀

  6. […] Stiu, stiu ieri v-am anuntat de sponsorizarea de la Tritonic, acum probabil va intrebati ,,Alta sponsorizare? De unde le scoate?” Adevarul este ca nici eu nu ma asteptam, dar iata ca Editura Nemira  s-a decis sa ne sponsorizeze, deci stati pe-aproape vor urma noi concursuri cu cartile noastre preferate de la Nemira. Multumesc inca odata Editurii Nemira Pentru sponsorizare! Nu uitati de ofeta de Paste de la Nemira click aici si nici de celelalte doua concursuri de pe blog (Ritualul&Banchetul Nebunilor) […]

  7. cum vor fi alesi castigatorii?

  8. prin tragere la sort

  9. Am trimis si eu s-a primir ?

  10. hei,cand se anunta castigatorii?:-s

  11. azi de dimineata , cand??

  12. hai mai ca deja imi pierd rabdarea:))

  13. Nu ne-am suparat[cel putin eu]numai ca stii cum e cand esti tinut in suspas:D

Lasă un răspuns

