O noua sponsorizare!

Salutari scumpii mei cititori! Imi cer scuze pentru absenta de pe blog, dar am avut ceva probleme cu internetul 😦 M-am hotarat (intr-o doara) sa-mi verific mailul, sa vad ce ati mai trimis pentru concurs (Ritualul&Banchetul Nebunilor) Deodata observ un mail in dreptul caruia scria ,,Tritonic” Mi-am zis: ,,O doamne! Trebuie sa fie despre sponsorizare!!!” L-am deschis usor sovaitoare, dar continutul sau m-a facut sa sar (la propriu) de pe scaun. Deci, asteptati-va in curand la noi concursuri pe blog. 🙂 Multumesc Editurii Tritonic pentru sponsorizare! 


10 răspunsuri to “O noua sponsorizare!”

  1. felicitari pentru sposorizare 😉

  2. Felicitari fetelor!

  3. Felicitari! 🙂

  4. Super tare! Abia astept ! Oricum verificam zilnic blogul tau…acum nu o sa mai dezlipesc de calculator!!!!

    • merci pentru aprecieri… sper sa nu va dezamagim… si ca sa te fac si mai curioasa eu si Alessa vom lansa o rubrica noua nemaivazuta in randur blogurilor despre carti din Romania 😉

  5. delcea_aurica Says:

    felicitari

Lasă un răspuns

