The Betrayal

The Betrayal Of Natalie Hargrove de Lauren Kate

                    

O frunusete din Sud face o greseala fatala.

Natalie Hargrove ar ucide ca sa fie Printesa Palmier pitic a liceului sau.Dar iubitul sau Mike King nu-i imparte visul si risca sa piarda onoarea Printului Palmier pitic in fata inamicului lui Natalie,Justin Balmer.Ea il convinge pe Mike sa o ajute sa-i faca o gluma lui Justin…una care merge incredibil de rau.Ei il leaga in fata bisericii dupa o petrecere-cand ei se intorc dimineata urmatoare,Justin este mort.

De la santaj la dorinta ascunsa,de la secrete intunecate la fapte mai intunecate, Natalie se desluseste.Nu ar fi trebuit niciodata sa se joace cu soarta.Soarta este singurul lucru mai sucit decat Natalie Hargrove.

37 răspunsuri to “The Betrayal”

  1. Serios fetelor?? Chiar nu puteti sa gasiti si voi alte stiri?? Adica eu postez coperta asta pe 18 si miraculos apare la voi pe blog pe 20. Va rog frumos sa nu mai copiati. Pur si simplu nu e frumos. Si postarea asta si cea cu Paranormalcy? Chiar asa? Internetul asta e atat de mare, dar se pare ca e mai usor sa furi din gradina vecinului.

  2. Offf… nu din nou! adica parca se terminase, nu… nu e bine nici sa acuzi asa Sabina. Adica de ce nu poate sa fie PACE?

  3. Anastasia Says:

    Ce Sabinna ai vrea sa-ti viziteze blogul zi de zi ca sa vada ce postezi tu ca ele sa nu posteze?Cum ai spus internetul e mare!Nu ti se pare ca exagerezi cu gelozia?Stim ca ai vrea mai multi vizitatori totusi…putin…respect.Iar,daca ele sa zicem ca te copiaza,dc nu faci tu lucruri noi…o sati u ai bagat bibliotecile alea ciudate..foarte interesant sigur vor atrage publicul!Felicitari!

    P.S Daca o luam pe asteptari,la blogroll-ul tau scrie decat Myrunaa si sa stii tu ca si Alessa munceste!Mai nou multumita tie trubuie sa-si semneze taducerile…Mai bine tu si Adryan continuati sa le barfiti pe blogurile vostre si nu le mai lasa lor comentarii!

    • Si ce treaba am eu în povestea asta? A, da: sunt asa de celebru ca am ajuns subiect de discuție 😀
      Pt. ca ești cel mai mare fan al meu, Anastasia, îți acord sigiliul meu de apreciere 😛

    • Anastasia, te rog sa nu te bagi atunci cand nu stii cum stau lucrurile. Nu sunt geloasa. Nu am de ce. Blogul meu e destul de vechi si are destul de multi vizitatori, asa cum se poate vedea si pe blog.
      Daca nu ar fi copiat cele doua postari de la mine ar fi avut mai multe coperti pentru ca nu sunt singurele.

      O alta problema pe care ai scos-o din nou in evidenta e cea cu traducerile, dar nu poti sa intelegi ca de fapt la inceput mi-a copiat traducerile si am discutat cu Miruna si am inteles situatie, dar acum e prea de tot. Nu e vina mea ca acum trebuie sa isi semneze fetele traducerile.

      In blogrollul meu apare doar Myrunna pentru ca asa era blogul la inceput (in link inca apare doar myrunna), atunci cand l-am adaugat in lista. Daca fetele vor sa schimb imi pot spune chiar ele, nu tu.

      Eu fac lucruri noi, dar daca altii le copiaza, e normal ca tie sa nu ti se mai para noi. Daca te-ai uita la data si la ora la care sunt postate ti-ai da seama.

      In concluzie te rog sa nu mai vorbesti daca nu cunosti toate circumstantele.

  4. wow…wow… lipsesc doua zile si dau peste al III-lea razboi mondial!! as avea cateva lucruri de zis:
    1. Ma bucur ca macar Adrian are puterea sa mai si rada :)) ai o bila alba de la mine 😉
    2. Cred ca blogurile ar trebui sa se ajute intre ele, nu sa se certe, de aceea nu am de gand ca de Paste sa ma cert.
    3. M-a deranjat si pe mine atunci cand ai zis ca ti-am copiat postarile. Asa cum ai punctat si tu Internetul e MARE! Nu esti singura persoana care citeste newsletter-ul GOODREADS.
    4. Criss si Anastasia cred ca nu ar trebui sa faceti atat tam-tam. Semnam traducerile pt. ca asa trebuie, pt. a nu exista dubii (vezi Ana-Maria).
    5. PASTE FERICIT! 🙂

  5. Sabinna eu nu apar in link deoarece nu eram in tara cand Myrunaa a facut blogul.Eu nu ti-am vazut blogroll-ul,dar te-as ruga sa schimbi,deoarece si eu ma implic pt aceste blog.De o saptamana am avut calculatorul stricat si deabea ieri s-a intors de la reparat si nu stiu despre ce posturi vorbiti…
    PASTE FERICIT!

    • te pun eu la curent 😉

    • Myrunaa sau Alessa, cine o fi, daca vreti sa apareti ambele de ce nu aveti fiecare cont separat pe blog? Ma refer ca voi scrieti ambele sub numele de Myrunna, de ce? E mult mai simplu. Ca sa stie lumea cand vorbeste una si cand vorbeste cealalta. Asa e normal.

      Stirea de pe Goodreads e postata de ei de mai bine de 2 saptamani. Acum vrei sa imi spui ca ai avut calculatorul stricat atata timp si nu ai avut cum sa postezi? Decat la 2-3 zile dupa mine?

      Mie nu imi place sa ma cert, dar rabdarea mea are si ea o limita. Atat mai am de spus ca deja m-am plictisit.

      • pai nu ai inteles Miruna a zis ca ea a postat stirea de pe goodreads, Alessa a avut calculatorul stricat, nu miruna, nu-i asa?

  6. Vai, vai iar incepeti cu certurile. Eu nu vreau sa tin cu nimeni dar cred ca Sabina are dreptate. Cand am vazut acest post, m-am gandit „iar va fi o cearta aici” si vad ca am avut dreptate. Inteleg si eu ca internetul e mare si o data puteti sa publicat un post la fel dar de mai multe ori un post asemanator cu al Sabinei? Acum sa fim seriosi. Inteleg ca va mai inspirati si de la alte bloguri dar cel mai bine ar fi sa aveti propriile idei, nu sa „sustrageti” ideile.
    Acum sper ca cu parerea mea nu am jignit pe nimeni, si sper sa isc o noua cearta. Eu am spus doar parerea mea cum au spus si alti.

    • problema este ca eu sunt o persoana care recunoaste atunci cand face ceva, si-si cere scuze, dar acum chiar nu am avut habar ca era si la Sabinna. Am luat-o pur si simplu de pe Goodreads.

  7. Wow, cum de am putut rata o asemenea cearta??! 😆 😛

    Miruna si Alessa, sa stiti ca Sabinna are dreptate. Eu o sustin pe Sabinna, pentru ca nu este prima data cand… hai sa nu spun furati sau copiati, mai degraba va inspirati de la ea sau de la altii. Desi noi, am facut pace, asta nu inseamna ca imi convine ca impartim acelasi nume. Dar nu mai deschid subiectul pe tema aceasta, ca riscam sa apara o a patra cearta. 😆

    Intr-adevar, noi, bloggeri trebuie sa ne ajutam intre noi si sa ne sprijinim, dar asta nu inseamna ca trebuie si sa imprutam de la vecina, cate o traducere, cate o stire, cate un nume si pe urma sa facem pe nevinovatele sau jignitele. 🙄 🙄

    Eu cam atat am avut de spus. :mrgreen:

    Ah, da. Mai am un mesaj pentru cititoarele voastre de mai sus: va rog frumos, nu va mai bagati in certurile dintre bloggeri. Asta este o problema intre Sabinna si M&A, eu stiu ca vreti sa le sustineti, si eu daca as fi in locul lor, as vrea sustinerea cititorilor mei, dar totusi, fiecare sa ne vedem de „oala” lui. 😉

    😆 😆 😆

  8. oopsy! sabinna nu e in stare sa se certe singura si a adus intariri :)) Fiti serioase!

    • criss… iar incepem?

    • Criss,tu gandesti macar vreun pic?Sabinna nu ar de ce sa fie geloasa sau invidioasa,cum vrei.Ea are blogul de 1 ani si ceva si e cea mai veche.Ea are colaborare cu Megan Crewe,ia legatura cu multe autoare cunoscute.Fa si tu asta si apoi vorbeste,da?

      • fata de tine… sunt geniala, pariez! aaa si in leg. cu realizarile Sabinnei- mai lasa-ma in pace atata timp cat ea nu se lauda atunci ce te doare pe tine? sau esti avocatul ei persoanal?

  9. Hei! Ha-ha… si ma rog de ce nu m-as baga? acum sa fim seriosi pana sa obtina sponsorizarile alea 2 nu-i pasa nimanui, acum sariti toti! Cam multa invidie strica, nu credeti?

  10. Sabinna noi am incercat sa raspundem la unison,dar nu e chiar asa de usor pe cat crezi tu ca ar putea fi.
    -A

    • Daca te mai semnezi „-A” și dispari 2-3 zile o sa creadă lumea ca ai luat exemplu de la Ali din pretty little liars 😀
      Si Sabinna o sa fie principala suspecta 😛 :))

  11. @ Anastasia Sabinna face mereu lucruri noi.Pe Adriyann de ce il bagi?El a comentat cumva ceva ?A zis ceva?De ce va luati aiurea de el?
    Sabinna si Adriyann nu barfesc niciodata pe bloguri despre altcineva.Voi ganditi un pic??Nici Adriyann si nici Sabinna nu au de ce sa fie gelosi!Ati vizitat macar o data blogurile lor?Dupa ce o sa le vizitati,atunci comentati!
    Iar fetele isi semneaza traducere pentru ca asa vor ,nu e vina Sabinnei.

    • Ana-Maria Says:

      ca se te miri tu de-aia. 😉 si tu chiar habar nu ai despre ce este vorba asa ca intoarce-te pe Blogul scumpei tale si comenteaza acolo cat vrei

  12. Da …ai dreptate…dar eu seman un pic cu Ali 🙂

  13. ok…dar am o dilema….ma rapeste sau ma rapesc?

  14. poi din pll stiu tot ce sa intapla cu ali..dar nuj dack vrei sa iti spun sau preferi sa citesi…iar la 10 negri mitiei pe dinafara..complet :”>

  15. mie imi place sa fiu unul
    poi……e cam incurcat…..A-ul se dovedeste a fi Mona care a gasit jurnalul lui Ali….mai incolo se dovedeste ca Alison a avut o sora geamana si ele au facut schimb de locuri,iar geamana este cea care a fost gasita moarta in prima carte….dupa ceava timp apare adevarata Ali si le inchide pe fete intr-o casa si le da foc….fetele scapa,iar ea dispare din nou……

  16. ce pare ai de legenda cautatorului

Lasă un răspuns

