Precomanda Suflete-umbra!

Marea dragoste a Elenei Gilbert, vampirul Stefan Salvatore, a fost capturat și întemnițat de către spiritele demonice care au pus stăpânire pe Fell”s Church și acum distrug orașul.

Elena pleacă în căutarea lui Stefan, alături de Damon, fratele lui, frumosul, dar periculosul vampir care o dorește pe Elena numai pentru sine.

Elena și Damon, însoțiți de Meredith și Bonnie, pătrund în Dimensiunea Întunecată, o lume în care demonii și vampirii umblă liberi, în vreme ce oamenii sunt sclavii stăpânilor lor supranaturali.

Elena nu se va da în lături de la nimic pentru a-l elibera pe Stefan. Și totuși, cu fiecare zi care trece, tensiunea dintre Damon și Elena crește, și ea se află în fața unei decizii copleșitoare: pe care dintre cei doi frați îl vrea cu adevărat?

Traducere din limba engleză de Mirella Acsente
Format 13 x 20 cm, copertă cartonată
640 pagini
Preț: 44,90 lei
Preț redus 25% : 29,92 lei

Citeste primul capitol aici

14 răspunsuri to “Precomanda Suflete-umbra!”

  1. am citit primul capitol si mai facut si mai nerabdatore :X

  2. Mie nu prea mi-au placut volumele 5,6,7,cu toate ca au avut si parti frumoase… Elena devine din ce in ce mai enervanta. 😀

    • L.J pune si putin horror in aceasta trilogie, poate de aceea ti se pare diferita

      • Nu din aceasta cauza. Autoarea are niste idei pe care nu le duce la capat, puterile Elenei mi se par in plus, iar,cel putin in acest volum, sunt foarte multe descrieri care nu isi au rostul…Pe langa asta, sunt unele momente in care personajele sunt total diferite fata de cum erau in primele 4 volume.(si nu intr-un sens bun).
        Totusi,sunt multe parti care mi-au placut.

      • ai dreptate poate este si din cauza diferentei de timp…

  3. Yaay, ce ma bucur ca a aparut in sfarsit. Primul capitol mi-a placut mult de tot si am devenit si mai nerabdatoare decat eram inainte.
    Coperta imi place de asemenea mult de tot, doar este cu Damon 😀

  4. Genial!De abia astept sa o iau 😡

  5. Eu n-am citit pana acum seria (mi-am comandat acest volum;urmeaza sa le comand si pe primele).As vrea sa aud cateva pareri..este la fel de buna seria ca si AV sau macar pe apropape?!Primele volume mi s-au parut atat de „anemice”!!

  6. Mama ce capitol! Abia astept cartea…

  7. Mersi pentru primul capitol! este grozav

Lasă un răspuns

