Coperti #5

Betrayal de Mayandree Michel


20 răspunsuri to “Coperti #5”

  1. Ador aceasta coperta!

  2. Superba coperta.

  3. vreti si descrierea?

  4. ioana alexandra Says:

    foarte frumoasa coperta
    ar fi buna si o descriere:)

  5. Da,daca se poate 😀

  6. coperta este mirifica.

  7. tare…tie iti plac mult betrayal-ele sa inteleg Mirunus?!Ce ar fi sa facem o rubrica named ,,The Betrayal”?
    -A

  8. exact..Mirunus…nici mie nu-mi plc cand imi zici Alexandrino

  9. PASTE FERICIT!! 🙂

  10. geniala coperta!

  11. coperta e minunata=P~!

  12. myru…am zis k postam si synopsis-ul si nu am facut-o!suntem copii nenorociti!

  13. tot aia…..nu conteaza………profu’ le fol pe am2

Lasă un răspuns

