Castigatori concursuri

Imi cer scuze pentru intarziere, dar am fost luata prin surprindere de nr. mare de participanti… Sa nu va mai tin in suspans si sa anunt castigatorii:

Banchetul Nebunilor merge la… Tutty Frutty La Cutie

Ritualul merge la… Vircan Issabel

In curand un concurs sponsorizat de Tritonic!

Felicitari1 Multumesc Editurii Leda pentru sponsorizare!


27 răspunsuri to “Castigatori concursuri”

  1. Felicitari! :*

  2. bravo bravo=d>

  3. Felicitari!

  4. Felicitari!

  5. Unde iti trimitem email cu datele ?

  6. OK 😡 Mersiii muult de tot..inca nu imi vine sa cred ..

  7. Am trimis..sper ca nu am omis nimic in email .

  8. Felicitari Castigatorilor 😀

  9. Poftim codul postal aici : 230043
    Sper ca nu-i nicio problema ca l-am pus aici.

  10. Ati trimis cartea?Adica deocamdata nu am primit nimic..si am vrut sa ma asigur ca nu ati trimis-o voi deocamdata..sau nu stiu 😕

    • pstarita mea ori e uituca ori nebuna ieri m-a intrebat daca am mai trimis vreun colet si i-am spus ,,Bineinteles! am trimis 2!” si ea… aaa pai…. eu… nu le-am dat mai departe…. Sper sa-ti ajunga sapt. asta si scz pt intarziere

      • :)) dmne ..:)) Stai linistita..nu-i absolut nicio problema..am intrebat asa sa ma asigur :)) . Sper si eu sa ajunga saptamana asta;x

  11. Vruiam sa va zic ca tot nu a ajuns nimic :))) . Poate la cealalta castigatoare a ajuns..nu stiu,la mine nimic .

  12. Si eu am castigat Reginele-Dragon,dar nu a ajuns nimic.Mie mi s-a mai intamplat sa mi se rataceasca coletele…

  13. Mda..chiar nu stiu..oricum sa speram ca o sa ajunga…fetelor va rog scuze pentru stres :)))) . Prea mult entuziasm strica . :))) Probabil sunteti si voi ocupate nu stati de noi..dar pff. ..entuziasmul asta :)))

  14. Fetelor imi pare foarte rau ca nu ati primit coletele!sincer!sper ca nu credeti ca nu vream sa le trimitem sau mais stiu eu ce….va inteleg.Myruna a pus coletele la posta si cred ca sunt pe drum.o sa va dau informatii noi maine.promit!

  15. Eu va cred ca nu ati avea niciun motiv sa nu doriti sa trimiteti cartile..si totusi ,daca nu au ajuns pana in momentul de fata si voi ziceti ca le-ati trimis..ceva sa intamplat.. Acum nu stiu.. 🙂

  16. Darkflayer Says:

    Andra nici la mine nu a ajuns nimic.
    chiar ma intrebam daca nu cumva a primit miruna retur pentru ca nu vreau sa par neserioasa incat sa nu imi ridic coletele.
    Intreaba la posta miruna poate a fost vreo problema.
    Vircan Issabel

Lasă un răspuns

