Concurs Tritonic!

UPDATE: Puteti participa la concurs pana pe 17 mai.

Astazi va invit sa participati la primul concurs sponsorizat de Editura Tritonic. Puteti castiga: Razboiul Reginelor vol 1, Razboiul Reginelor vol 2, Regina Elfa si A doua Luna Plina. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa completati formularul de mai jos, iar la rubrica ,,Comentariu” sa scrieti cartea dorita si motivul pt. care o vreti (min. 10 randuri) Concursul se desfasoara intre 26 aprilie-07 mai 2011. Mult succes si multumiri Tritonic pentru sponsorizare!

                                          

16 răspunsuri to “Concurs Tritonic!”

  1. eu nu inteleg o chestie.:-?daca castigatorii tot sunt alesi prin tragere la sorti,mai conteaza ce scriem in acea compunere?:-/

  2. am trimis.

  3. Timea Bran Says:

    Buna! Imi puteti confirma daca ati primit formularul? Am avut ceva probleme ieri cu internetul si nu sunt sigura daca am reusit sa-l trimit:(

  4. Nu sunt sigura,dar am impresia ca am uitat sa imi modific numele,ca l-am lasat laura8402.Daca e asa,imi cer scuze si numele este de fapt Ionescu Laura

  5. Cand apar rezultatele? 😀

  6. Astazi afisati castigatorii? 🙂

  7. Geanina Says:

    Cand anuntati castigatorii? a trecut 17 mai …

Lasă un răspuns

