6! Vine posta! #1

O noua rubrica in care va voi prezenta ce-am mai primit de la edituri pentru concursuri si nu numai 🙂

Leda- concurs


6 răspunsuri to “6! Vine posta! #1”

  1. Ultimul volum din AV a fost superb! Orasul de Cenusa l-am primit astazi,si..offf,sunt derutata ,nu prea stiu in ce ordine sa citesc toate cartile pe care le-am achizitioanat! Ofertele de Paste au fost foarte bune si-am cumparat destul de multe carti!
    Acum citesc Apa pentru elefanti si-mi place foarte mult;am sa-ti spun mai multe dupa ce am s-o termin!

  2. Si eu vreau sa ma apuc de seria Instrumente mortale!

  3. Acum citesc Orasul de cenusa.Este extraordinara cartea!

Lasă un răspuns

