Concurs

Iti doresti sa castigi cartea Sacrificiu Final de Richelle Mead? (Academia Vampirilor 6) Atunci completeaza formuralul de mai jos cu raspunsul la intrebarea Care este volumul tau preferat din serie si de ce?(min. 10r) Cea mai frumoasa compunere va primi din partea blogului si a Editurii Leda un exemplar din Sacrificiu Final, ultimul vol. aparut in Romania.

Perioada caoncurs: 2 – 16 mai 2011.

15 răspunsuri to “Concurs”

  1. Succes participantilor!

  2. Andreea Says:

    Succes tuturor.Eu nu am citit aceasta serie.

  3. Si eu as participa, insa nu am citit seria, si nici nu am raspuns la intrebarea ta. Oricum, mult noroc tuturor!!

  4. nici eu nu particip pentru ca am cartea dar mult noroc participantilor :X

  5. ioana alexandra Says:

    eu particip!!
    e seria mea preferata si chiar as vrea sa castig cartea:X

  6. miruuu,ai primit?;;)

  7. azi se afiseaza castigatorii?:-/

  8. eu chiar nu vreau sa castig dar am scris ca asta im i este parerea si sper ca e buna eu am citit toate volumele.

Lasă un răspuns

