Câștigător Sacrificiu final!

Mi-a fost foarte greu să aleg câștigătorul vol. 6 din Academia Vampirilor, Sacrificiu Final de Richelle Mead. Totuși, am ales o compunere foarte draguță pe care o voi posta și pe blog, bineînțeles numai cu acordul autoarei… Ioana Grigoraș. Felicitari!

Mulțumesc Leda pentru premiu!

17 răspunsuri to “Câștigător Sacrificiu final!”

  1. Andreea Says:

    Felicitari!

  2. felicitari

  3. Ana-Maria Says:

    felicitari!

  4. Wow…Am ramas fara cuvinte…Multumesc f. mult,si felicitari celorlalti participanti!Nu ma asteptam sa chiar castig,deoarece eram sigura ca aveam o gramada de greseli si ca nu era printre cele mai bune compuneri ale mele…Sigur ca sunt deacord s-o publici,doar ca,scuze ca ma repet,are cateva greseli de scriere.Sugestie:Cu acordul celorlalti,poti pune si celelalte compuneri care ti s-au parut foarte bune,pentru ca eu una sunt curioasa ce-au scris ceilalti.Si,sper sa nu te superi,dar iti dau adresa aici,pentru ca daca intru pe mail sau pe mess mi se blocheaza calculatorul:Liliacului Nr. 1,Hunedoara.
    Si inca o data multumesc mult,chiar nu ma asteptam!

    • am nevoie de un cod postal. felicitari inca odata!

      • Multumesc!Scuze ca-ti dau raspunsul atat de tarziu,dar am avut mici probleme cu netul.Deci,codul postal este 331142,strada Liliacului nr. 1,orasul Hunedoara,Jud. HD.

      • Scuze ca iti dau raspunsul atat de tarziu,am avut mici probleme cu netul.Codul Postal este 331142,Strada Liliacului nr. 1,Orasul Hunedoara,Jud HD.

      • Opss!Scuze ca e raspuns in dublu exemplar,dar primul comment nu l-am vazut si am crezut ca a fost o eroare si nu s-a trimis,asa ca ti-am mai dat un comment.Sorry!

  5. Felicitari Nya! Sa te bucuri de carte!

  6. Myruna,cartea n-a venit inca.Oare au fost probleme cu transportul?

    • da, au fost ceva probleme. ieri mi-a venit cartea inapoi… adresa nu e buna. te rog sa-mi mai trimiti odata adresa ta

      • of…Cred ca stiu de ce…Numele strazii s-a schimbat,desi inca toti folosesc numele vechi.Scuze pentru problemele cauzate!Atunci,ti-o dau pe cea noua:Gabriel Betlhen nr. 1,cod postal 331142,Orasul Hunedoara,Jud Hunedoara.Desi e ciudat,pentru ca chiar daca ziceam strada veche,nu era nicio problema…Ehh,nu conteaza.Oricum,scuze inca o data!

      • ce naspa pentru aman2….

      • Nu vreau sa ma plang dar nici pana acum nu mi-am primit cartea. 😛
        Ce s-a intamplat???:)

Lasă un răspuns

