Concurs Nemira!

Așa cum am promis v-am pregătit în această seară un concurs sponsorizat de Editura Nemira. Scoatem la concurs cele 3 volume din trilogia Jocurile Foamei de Suzanne Collins.


25 răspunsuri to “Concurs Nemira!”

  1. Super concursul. Nu ma inscriu, am cartile (care app sunt extraordinare!)

  2. Andreea Says:

    Nici eu nu ma voi inscrie…mai am de citit volumul 3 si voi termina si eu aceasta superba serie.
    Succes celor care vor participa!!!

  3. Nu ma voi inscrie deoarece am aceasta serie si este foarte frumoasa. Succes participantilor, deoarece seria merita cu adevarat! Printre preferatele mele!!!

  4. Pana cand tine concursul si cine castiga?Primul sau cum?

  5. Nici eu nu am sa ma inscriu deoarece am cartile.Succes participantilor!

  6. eu ma voi inscrie. imi doresc de mult seria

  7. Ana-Maria Says:

    particip!

  8. super concurs 😀
    si eu ma inscriu :X

  9. M-am inscris.Multumim pentru sansa oferita!

  10. 10 randuri ? trebuie sa ma gandesc bine

  11. Super concurs! Multumim.

  12. Minunat concursul,abia astept rezultatele.
    Succes tuturor!

  13. cand apar castigatorii? :-s

Lasă un răspuns

