Coperți #9

Jurnalele Vampirilor 7- Miez de Noapte de L.J. Smith

Am descoperit imaginea de pe coperta vol. 7 din seria Jurnalele Vampirilor de L.J. Smith. Pe site-ul BRAVO a fost postată următoarea imagine:

Așadar imaginea de pe coperta vol. 7 este….
Dacă publicați această știre pe bloguri, precizați sursa 🙂

22 răspunsuri to “Coperți #9”

  1. Imi place tare mult coperta celei de-a 7a carti! <3<3

  2. Andreea Says:

    Imi place,cu toate ca nu are legatura cu ceea ce se intampla in volumul 7(de fapt,copertile seriei „Intoarcerea” nu au nicio legatura cu volumele)

    • aici îmi permit să te contrayic puţin. in vol. 2 al trilogiei Întoarcerea este mai mult vorba despre cuplul Damon şi Elena, iar coperta chiar se legagă de conţinut. Vol. 7 nu k-am citit, deci nu mă pot pronunţa

      • Andreea Says:

        Ma refeream la faptul ca, desi sunt frumoase,nu ar trebui sa fie coperti cu actorii din serial(fiind multe diferente intre acesta si carti).:D

      • aaaa… nu ma deranjeaza in mod special. primele 4 coperti din serie au fost frumoase si ele

  3. wow! chiar ca aveti spirit de observatie! mi-ati facut yiua mai buna fetelor!

  4. Ana-Maria Says:

    wow, wow, wow coperta este geniala si cum a zis si criss aveti spirit de observatie, nu gluma, am trecut si eu pe langa acel post si nu am observat!!!

  5. O sa postez si eu asta pe blogul meu,daca nu te superi desigur,dar o sa mentionez ca e de la tine

  6. Mie mi-ar fi placut daca ar fi continuat cu jumatati de fete 😀 Siii..nu mai e mult pana pe 24 😀

  7. Uu ..:x Super coperta!

  8. dar cum se numeste a 7.a carte ?

  9. Super coperta ;x Stiti cumva daca a aparut prin librarii ? :s Sau daca nu a aparut , cand o sa apara ? 😀

  10. Alexandra Says:

    Foarte frumoasa. O ador…Dar stiti cumva si cand apare cartea pentru ca nu o gasesc pe nicaieri.

Lasă un răspuns

