Simpozion

Postul mult asteptat e aici. Ne cerem  scuze pentru intarziere, dar pozele ne-au fost trimise abia azi.

Despre ce e vorba?

Eu si Alessa am participat in data de 7 mai la un simpozion international Performanta in activitatea scolara si extrascolara. Bineinteles ca am ales ca si performanta blogul nostru. 70% dintre participanti au vorbit despre premii, diplome, etc. ,dar noi am facut senzatie cu blogul. O sa va postez si lucrarea de simpozion si prezentarea Power Point si am sa va rog sa va dat cu parerea. 😉 In opinia mea simpozionul a fost  o activitate interesanta, care a adus si vizittatori noi pe blog.  Le multumesc prietenilor nostri de la simpozion, care au intrat pe blog.  Sa nu va mai tin in suspans aveti mai jos prezentarea si pozele (click ca sa se mareasca)

LUCRAREA DE SIMPOZION SI PREZENTAREA: CĂRŢILE Cartile- mai aproape de noi

P.S: Cea cu parul cret este Alessa, iar cea cu parul drept sunt eu, Myruna. 😉

P.P.S: Voi posta in aceasta seara un concurs sponsorizat de Editura Nemira!

21 răspunsuri to “Simpozion”

  1. deci ati facut super prezentarea…. :X:X:X:X
    chiar mi-a placut 😀

  2. Felicitari, ati facut o treaba buna si ati venit cu ceva original. 😀

  3. ioana alexandra Says:

    f.frumoasa prezentarea
    bravo! 🙂

  4. Andreea Says:

    Le-am citit pe ambele.Mi-a placut foarte mult lucrarea de simpozion. Felicitari!!!

  5. va multumim pt complimente fetelor!

  6. super ideea!
    tot respectul pentru ce faceti;)

  7. Foarte frumos!Felicitari!

  8. Roman Diana Manuela Says:

    mi-a placut in mod deosebit prezentarea power point. foarte frumos realizata, se vede ca ati muncit. si felicitarile mele, a fost o idee foarte buna de promovare a blogului :*

  9. gr8. Sa mai zica unii si altii ca nu aveti idei.

  10. Ana-Maria Says:

    sunteti grozave, a meritat asteptarea

Lasă un răspuns

