Concurs!

Astazi vom organiza in parteneriat cu noul nostru sponsor, Books Express, un concurs ce va avea ca premii doua carti in engleza, care inca nu au aparut in Romania. Este vorba despre City of Glass – Mortal Instruments 3 de Cassandra Clare si Midnight – The Vampire Diaries 7 de L.J. Smith. Concursul va fi ceva mai greu, deoarece si premiile sunt pe masura. Va trebui sa va imaginati un final pentru seria din care face parte cartea dorita. Concursul incepe azi, 26 mai 2011 si se termina in data de 10 iunie 2011. Va uram mult succes si… INSPIRATIE! 🙂

Multumesc Booksexpress pt carti!

11 răspunsuri to “Concurs!”

  1. ladyandreea Says:

    Super concurs, eu chiar o sa ma bag.

  2. Andreea Says:

    Trebuie sa scriem un final(fan fiction) sau pur si simplu sa spunem o parere?

  3. buna….cat de mare trebuie sa fie?

  4. Eu deja am citit cartea in engleza, deci stiu si finalul. Dar mult succes participantilor!

  5. Sa imi spui daca ai primit

  6. Fetelor,sunt curioasa:astazi veti anunta castigatorii?

  7. Sper ca ai primit si finalul meu. Cam cand anunti castigatorii?

Lasă un răspuns

