Achizitii Bookfest 2011

Asa cum spuneam si in postul anterior nu am facut prea multe achzitii (8 carti). Acestea erau cartile care imi mai trebuiau pentru a-mi completa biblioteca fantasy.

35 răspunsuri to “Achizitii Bookfest 2011”

  1. Imparateasa din cate stiu eu nu e fantasy. Si ce bine arata „Ratacire”..! De fior nici nu mai zic!

  2. ladyandreea Says:

    Super carti! Azi am primit si eu Fior si cat de curand astept sa-mi ajunga si coletul cu Ratacire.

  3. Imi pare rau ca nu sunt din Bucuresti, altfel as fi mers si eu la Bookfest.
    Mi-am luat si eu saptamana trecuta „Damnare” si abia astept sa o citesc.:D
    Sa citesti cu placere cartile cumparate!

  4. Cat de tare ca ai reusit sa ajungi la Bookfest!Spor la citit!

  5. Ah cate carti. Imi pregatesc si eu buzunarul pentru Axis Libri (un fel de mini-bookfest la noi in oras). Pacat ca nu o sa aiba si Litera stand. Sper sa fie oferte la fel de bune ca la bookfest.

  6. Andreea Says:

    Lectura placuta!!!

  7. ce fain de voi ca ati ajuns la bookfest 😦

  8. Nu-mi vine sa cred cat de genial arata Ratacire. La librarii inca nu a aparut. :[

  9. Frumoase achizitii ai de la Bookfest.
    Sa le citesti cu placere!

  10. Roman Diana Manuela Says:

    super cartile! este targ incepand de maine si la Sibiu si vreau sa imi iau si eu Ratacire. La Bookfest avea vreo reducere?

  11. Am Darul de o saptamana, dar inca nu am apucat sa o citesc. Damnare am citit anul trecut, trebuie sa iau Ratacire cat mai repede. Sper sa apara si personaje vechi cum ar fi Ariane

  12. hei myru,pana la urma Focul are doar 268 de pagini dupa cum anuntase Litera?:O

Lasă un răspuns

