Feelings #2

Atunci cand urmaresc un serial…

Atunci cand incepe episodul…

Scenele care nu-mi plac…

Scenele care-mi plac…

Scenele plictisitoare…

Scenele amuzante…

Scenele care te lasa bouche bee(cu gura cascata)

Hot guys…

Atunci cand cineva moare pe neasteptate…

Lupta dintre bine si rau…

Sfarsitul episodului…

Next: Scoala

Daca imaginile nu sunt ,,in miscare” faceti click pe ele.

Sper ca v-a placut!

36 răspunsuri to “Feelings #2”

  1. Wow! Cat de potrivite sunt pentru fiecare situatie!

  2. Mult vampire Diaries in partea asta. :))

  3. ioana alexandra Says:

    ma bucur ca ai folosit „imagini miscatoare” cu Damon. face niste fete/ gesturi…e mortal:))

  4. hihi cel mai mult imi plac cele cu Damon 😀

  5. :)) vezi? ti-am zis k majoritatea castiga. Toata lumea il iubeste pe Damon.

  6. Ce tari sunt! Chiar am ras o gramada :))

  7. Apropo, stie cineva din ce episod e ala cu „tyler wearing a skirt”? :))

  8. Andreea Says:

    :)) Imi place!

  9. ce tari sunt imaginile :X

  10. Imi plac foarte mult!

  11. GoTiCfLoWeR Says:

    imi place noua ta idee!?

Lasă un răspuns

