My dream cast! #1

My dream cast este o noua rubrica in care voi veti face totul! Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa trimiteti un mail la adresa mirunapalas@yahoo.com cu dream cast-ul vostru dintr-o serie (si cu poze). Puteti sa trimiteti dream cast-ul pana in data de 1.07.2011. Apoi voi organiza un sondaj, iar cel mai indragit cast va fi rasplatit cu o carte oferita de Editura Leda. Va reamintesc ca puteti sa va alegeti orice serie. Numarul minim de membri ai cast-ului este 5. Puteti face si o mini-descriere a castului.(de ce ati ales acei actori, ce v-a impresionat la ei etc.) Mult succes! 🙂

29 răspunsuri to “My dream cast! #1”

  1. hmm… pot sa aleg IM?

  2. imi place noua idee,ai primit si castul meu?

  3. Am trimis si eu un mail pentru a participa.L-ai primit?

  4. Super noua rubrica. Ti-am trimis si eu un mail, sper ca l-ai primit.
    Cred ca in mail am uitat sa-mi trec numele – acesta este Andrei Maria. 😀

  5. Miruna/Alessa, am trimis si eu acum o saptamana cast-ul si am vazut ca ati mai postat de atunci altele ale diferitilor participanti, posibil ca mail-ul meu sa nu fi ajuns? Desi nu am primit nimic la spam sau alceva….:-?

  6. vreau si eu e-mailul pentru a trimite:) si..pot sa fac de exemplu doua cast-uri?:) adica..trimit 5 personaje dintr.o serie si 5 dintr.alta

  7. academia vampirilor si instrumente mortale

  8. Buna am trimis si eu e-mail pe ultima suta de metrii, sper ca l-ai primit, noroc tuturor!

  9. Am trimis pentru seria „Casa Noptii”, pe 13 iunie.

  10. Buna Myruna , eram curioasa daca a ajuns e-mail-ul „intreg” la tine de aceasta data ;)) , sper ca este bine , o zi placuta

  11. […] Găsește intrusul a primit ok-ul vostru, deci va fi continuată curând (mâine-poimâine).  My dream cast 2 a primit și el ok-ul vostru, deci îl voi posta curând. La acest al doilea concurs premiile vor […]

Lasă un răspuns

