My dream cast! #2

Avem deja primul participant la concurs! Gheata a fost sparta! 🙂 Dorneanu Elena a ales seria Vampirii din Morganville.

Claire – Emma Roberts

Eve-  Michelle Trachtenberg 

Michael- Alex Pettyfer

Shane- Chace Crawford

Myrnin- Stuart Townsend

Mie imi place cast-ul ei! Voi ce parere aveti? Va astept sa participati in numar cat mai mare!

9 răspunsuri to “My dream cast! #2”

  1. sincer chiar imi place cast-ul tau.

  2. Nicole94 Says:

    Acest cast este foarte reusit! Imi plac toate alegerile tale! [Ador varianta ta de Shane, in special]

  3. Eu mi-am imaginat-o pe Michelle Trachtenberg drept Claire nu stiu de ce, dar imi place si varianta Emma Roberts.

  4. Buna , eram curioasa , la acest concurs , nu este neaparat sa punem numele actorului , trebuie si poza nu ?

Lasă un răspuns

