My dream cast! #3

Cirjan Andreea a ales sa ne arate dream catul ei pentru seria Jocurile Foamei.

Cato- Stanislav Ianevski

Cinna-Jonathan Rhys Meyers

Effie Trinket – Judy Greer

Foxface – Molly Quinn

Gale – Gaspard Ulliel

Haymitch- Robert Downey Jr.

 Katniss – Kaya Scodelario

Peeta- Mitch Hewer

Prim- Elle Fanning

Rue- Willow Smith

Ce parere aveti de cast-ul ei? Noua ne place. Mult succes!

12 răspunsuri to “My dream cast! #3”

  1. cam asa ii aveam si eu in minte 😀
    imi place :X:X:X::X

  2. Si eu vroiam sa-l joace RObert Downey Jr. pe Haymitch.

  3. Ma bucur ca va plac alegerile facute.:)

  4. Kaya Scodelario are un par frumos….il ador..si sincer asa mi-o imaginam si eu pe Katniss…imi place parul ei..

    App: nu trebuie neaparat ca pozele sa fie cu actori, nu? putem sa putem si poze cu fotomodele(gasite pe facebook:P) sau persoane obisnuite(oricum toti suntem)?

  5. mi se pare ca Stanislav Ianevski e foarte potrivit pt rolul lui Cato!

Lasă un răspuns

