My dream cast! #4

Va voi prezenta dream-castul Sorinei pt. seria Academia Vampirilor. Ce parere aveti?

Rose Hathaway-Sophia Bush

Dimitri Belikov-Taylor Kitsch 

Adrian Ivashkov-Hayden Christensen

Vasilisa Dragomir-Dianna Agron

Christian Ozera-Gaspard Ulliel

Mia Rinaldi-Ashley Benson

Jesse Zecklos-Chace Crawford

Mason-Kevin Zegers

Natasha „Tasha” Ozera-Olivia Wilde

10 răspunsuri to “My dream cast! #4”

  1. ioana alexandra Says:

    imi place castul ei, dar pentru Dimitri eu il vad doar pe Ben Barners si pentru Adrian doar pe Ed Westwick ( daca n-or sa fie ei, sau macar unul dintrei ei, o sa ma oftic rau..:)). mi se par cei mai potriviti)
    o alegere f. buna pentru Tasha:)

  2. Hmm,pai este un cast destul de bun.Oricum,depinde si de preferintele omului,acuma”…

  3. nu ma intelegeti gresit imi place foarte mult Ben dar pur si simplu nu mi sa parut ca se potriveste in rolul lui Dimitri…

    • Am trimis si eu mail acum doua zile cu My Dream Cast la Academia Vampirilor, si la Christian Ozera si Mia Rinaldi am alesi tot actorii astia. :)) Si la Christian am tot poza asta 😦 sper sa nu fie probleme cand va posta si cast-ul meu. Oricum ma bucur ca am gasit asemanari, si ca vedem unele personaje in acelasi fel :*

  4. aayodelia Says:

    Mi se pare un cast perfect! 😉 :X

  5. NoMusicNoLife Says:

    Dah, imi place foarte mult castul astha 🙂 Imi place alegerea facuta pentru Rose. Majoritatea se intersecteaza cu alegerile mele. Dar ma gandeam ca pentru Christian ar fi mai potrivit Matt Lanter 😕

Lasă un răspuns

