My dream cast! #5

Acest dream cast este pt. seria Damnare si este realizat de catre Monea Simina. Ce parere aveti?

Daniel Grigori

Luce Price (vopsita blond)

Gabbe

Moly Zane

Miles Fisher

11 răspunsuri to “My dream cast! #5”

  1. aayodelia Says:

    Imi plac foarte mult actorii alesi pentru Daniel si Gabbe :X :X :X

  2. OMG, ce tare e Molly!:]] Oare cum arata Arianne?=]]

    • iti dau un pont, cauta pe facebook Arianne ALter sau cum o cheama…ihh..si o sa gasesti tone de variante:D…iti spun ai de unde alege

  3. Merci!:X Oricum eu mi-am imaginat-o deja pe Arianne, deci nu cred c-o sa-mi schimb opinia despre ea prea curand:]].

  4. E in imaginatia mea, nu e o poza;)). Prefer sa nu ma iau dupa poze atunci cand vine vorba de personajele unei carti:]. Oricat de reusite ar fi, tot mai este cate-o trasatura pe care tre’ sa mi-o corectez in gand. Deeci…;))

  5. Moly din pozaarata mai bine decat Moly descrisa in carte Si cine e Miles Fisher? Doar daca apare in Ratacire pe care nu am apucat inca sa o citesc.

Lasă un răspuns

