Castigatori

Multumesc Books Express pentru carti! Am intarziat ceva vreme cu postarea castigatorilor concursului sponsorizat de Books Express deoarece o cititoare m-a rugat s-o astept putin cu fan-ficul ei, care a si castigat una dintre carti. Imi cer scuze inca odata. Sa nu va mai tin in suspans…

CITY OF GLASS- Briceag Camelia

MIDNIGHT- Ionescu Bogdan 

 

4 răspunsuri to “Castigatori”

  1. Felicitari!:D

    Hey myru… sunt dee’:D
    Nu mi-ai mai raspuns la mail…
    s-a intamplat ceva?

  2. Nu?! Pai mie imi apare ca ti-am trimis mail’ul… adica apare la sent messages. Mama lor! Stai ca ti-l mai trimit inca odata
    Sa-mi zici daca l-ai primit:*.

  3. Nu ne arati si noua compunerile? Chiar mi-ar placea sa le citesc. (Desi eu nu am trimis :D)

Lasă un răspuns

