I ♥ music! #1

I ♥ music! este o noua rubrica in care vom posta muzica pe care o ascultam noi, dar si muzica  voastra. Astept sugestii! 🙂 Trebuie sa fie doua piese: una mai trista/lenta si una mai vioaie. Voi incepe eu cu doua melodii care imi plac foarte mult.

1. The Pretty Reckless- Just tonight

Am aflat despre aceasta trupa de la Ale si am fost putin sceptica la inceput. Trebuie sa recunosc ca am fost placut surprinsa.  Desi nu-mi plac toate costumele lui Taylor Momsen am invatat sa ascult si sa fac abstractie de restul. Mult ar spune ca este o trupa de emo , dar nu este asa. Cred ca tuturor li se intampla sa aiba momente in care sa vrea sa asculte si melodii mai triste, nu doar versuri happy.

2. Tokio Hotel- Hey You

Aici am mai multe de explicat. Eu si Ale avem o prietena foarte buna la scoala, pe Andrex, care asculta TH la greu. Tot anul scolar n-am facut alt ceva decat s-o tachinam pe tema asta si s-o facem blackera. Intr-o excursie in care Ale nu a putut veni Andrex mi-a dat sa ascult aceasta melodie. Surpriza! Mi-a placut, chiar daca dupa aceea mi-a spus ca este de la TH am continuat s-o ascult. La fel ca la The Pretty Reckless nu-mi place felul in care se imbraca si nici coafura (scuze Andrex, stiu ca o sa citesti asta), dar imi place muzica lor. Bine, nu toata muzica, doar vreo cateva cantece. Asa ca Andrex ai reusit! M-ai facut sa ascult TH, ba chiar sa mai si scriu pe blog despre asta 🙂 Bravo, ti-ai indeplinit scopul in viata:))

P.S: Azi postez castigatorii de la concursul sponsorizat de Books Expres.

12 răspunsuri to “I ♥ music! #1”

  1. tare…..bafta cu Ale…..hi,hi,hi…..scz nu ma pot abtine…..ha,ha,ha…:D:))=)

  2. LOL. e f. ciudat sa vad ca sunteti 3! :))ps: si mie imi place TH

  3. ma bucur k iti plc just tonihjt
    blakerelor

  4. Frumoase melodii exact pe gustul meu,tine o tot asa .BAFTA

  5. eu mereu am dreptate

  6. hai ca sunteti tari……………………….yo una nu credeam ca o sa ascultzi th vreodata………………….acum Ale u ai mai ramas de blaker-izat……………………….particip si yo!!!!!:d>:)

  7. bafta…..veti avea nevoie

  8. Just tonight e absolut geniala! :X :X

Lasă un răspuns

