Castigator Eu sunt numarul patru

 

E timpul pentru un nou concurs.Si acesta ca si ultimul este sponsorizat de editura Nemira,iar premiul consta in cartea ,,Eu sunt numarul patru”.

 

Intrebarea este simpla:Cine a scris ,,Eu sunt numarul patru”?

 

Concursul incepe azi,3 iunie si se termina vineri,pe 17 iunie.

Castigatorul este Botoaca Marina. Felicitari! Te rog sa-mi trimiti un mail cu datele tale la adresa mirunapalas@yahoo.com.

6 răspunsuri to “Castigator Eu sunt numarul patru”

  1. Felicitari Marina!!>:D<

  2. Super! Multumesc!
    Am trimis mail.Daca mai trebuia sa scriu ceva sa imi spui.

  3. Felicitari Marina 😀 Lectura Placuta

  4. Darkflayer Says:

    felicitari

Lasă un răspuns

