My dream cast! #9

Krisz ne prezinta dream-castul ei pentru seria Academia Vampirilor.

Rose Hathaway – Marie Avgeropoulos (Am ales-o deoarece mi se pare perfecta pentru Rose, exprima pe de o parte frumusețea, trăsăturile seducătoare ale ”micuțului dhampir”, cum Adrian o alintă, dar și forța, caracterul puternic, hotărât, capabil să înfrunte orice pericol pentru a-și apăra cea mai bună prietenă. )

Lisa Dragomir – Julianne Hough ( Finuță, zâmbitoare, emanând o bunătate și o stare de calm. Personajul Lisei este unul foarte diferit de cel al lui Rose, dar care te face inevitabil să te atașezi de felul ei gingaș, neajutorat, dependent, de a fi. Cred că Julianne Hough exprimă toate aceste trăsături. )

Dimitri Belikov – Ben Barnes ( Nu cred că mai are nevoie de descriere, majoritatea cititorilor îl văd pe Dimitri ca Ben Barnes. Când am citit cărțile, inevitabil imaginea lui îmi apărea în minte, deci și pentru mine, tot el este rusul misterios și puternic, luptătorul agil, dar și protectorul și sprijinul lui Rose)

Adrian Ivashkov – Luke Grimes (Sarcastic, indiferent, înconjurat de un nor de fum de țigară, mereu pregătit cu o replică ironică și care aduce inevitabil zâmbetul cititorilor și bună dispoziție. Dar în același timp atras de Rose, pentru care e capabil să facă orice, ca să-i câștige simpatia, și inima. Este personajul meu preferat masculin, iar de actorul Like Grimes m-am îndrăgostit când am văzut mai multe poze. El e ideal ca și Adrian , pentru mine)

Christian Ozera – Gaspard Ulliel

Mason – Xavier Samuel

Mia Rinaldi – Ashley Benson

Eddie – Penn Bangley 

4 răspunsuri to “My dream cast! #9”

  1. ti-am trimis si eu mail.sper ca l-ai primit

  2. Imi plac mult alegerile facute pentru Rose si Lissa, se potrivesc foarte bine. Felicitari! La fel si celelalte alegeri cum ar fi Manson, Dimitri si Christian:).

Lasă un răspuns

