My dream cast! #10

Monika ne prezinta dream cast-ul ei pentru seria Academia Vampirilor.

Rose-Sophia Bush

Dimitri-Ben Barnes

Lissa-Hayden Panettiere

Christian-Matt Lanter

Adrian-Chace Crawford

Mia

Avery Lazar-Megan Fox

Sidney-Lindsay Lohan

Mason


13 răspunsuri to “My dream cast! #10”

  1. aayodelia Says:

    E cel mai bun casting de la Academia Vampirilor pe care l-am vazut pana acum! :X:X:X:X:X

  2. Un singur lucru nu imi place adica ca este Lindsay Lohan.Cel putin rolul lui Sidney merita sa fie jucat de o actrita mai buna.in rest e super.Chiar potrivit.

  3. si mie imi plac alegerile facute, sunt chiar inspirate

  4. Sophia Bush mi se pare prea batrana pentru Rose. Nu e cel mai bun cast pentru Academia Vampirilor dupa mine, dar e ok.

  5. imi esplicati si mie va rog de ce pe blogul acesta http://www.fanpop.com/spots/vampire-academy/images/23155900/title/hannas-dream-cast-photo apar aceste imagini care sunt ale mele sub numele de „Hanna’s dream cast!”?nu ma deranjaza ca apar acolo,dar nu inteleg ce e cu numele.

    • iti explic eu. wordpress-ul nu ma mai lasa sa incarc poze din calculator (casturile voastre) , doar URL-uri. De pe mail nu pot lua url-ul asa ca am dawonloadat casturile in computer, le-am dezarhivat si le-am incarcat pe site-ul asta pt. a le putea lua URL-ul. M-am gandit sa nu pun nume reale, pt. ca poate v-ati fi suparat. Acum intelegi?

Lasă un răspuns

