Jurnalele lui Stefan 4 și 5

Stefan’s Diaries: The Ripper

Este cartea a patra a seriei Jurnalele lui Stefan, care este bazată pe serialul The Vampire Diaries produs de postul de televiziune CW. Primele două carți au apărut și în România, la editura LEDA. Această carte va apărea în SUA în data de 8 noiembrie 2011.

Sinopsis:

Twenty years have passed since Stefan Salvatore last saw his brother, Damon. Now, living in a remote town in England, far away from the haunting memories of Mystic Falls, Stefan is finally able to start over. But when news from London reaches Stefan of a brutal killer on the loose, who goes by Jack the Ripper, Stefan suspects that the murders are the work of a vampire…his brother.

Full of dark shadows and surprising twists, the fourth book in the Stefan’s Diaries series raises the stakes for the Salvatore brothers as they face new loves, old treacheries, and unimaginable threats. Fans of the Vampire Diaries series and the hit television show won’t be able to put the latest Salvatore adventure down.

Tot acum aflăm și titlul volumului 5 : The Asylum, care va fi publicat in SUA in data de 17 ianuarie 2012.

41 răspunsuri to “Jurnalele lui Stefan 4 și 5”

  1. Nu stiam ca „Junalele lui Stefan” va avea mai multe volume. Credeam ca sunt doar 3., dar ma bucur ca va fi o serie mai lunga. 😀

  2. Sincer, mie mi se pare ca se cam intrece masura…din cate vad vor fi de fapt 6 carti din aceasta serie + 10 vol JV (e posibil sa fie chiar 13). Ma gandesc ca totul are o limita si ar trebui sa te opresti la un moment dat.

  3. Atata de multe?!:))

  4. Iubesc seria asta ,dar povestea incepe sa devina enervanta daca autorul lungeste anumite chestii ,cam cum a facut charlaine harris cu vampirii sudului,eu sper ca jurnalele vampirilor sa nu isi piadra farmecul dar la 16-19 carti cam greu de crezut.

    • Consider ca nici pe departe aceasta serie n-ar putea fi comparata cu Vampirii Sudului.Cand am inceput sa citesc Vampirii Sudului nu m-am putut opri pana n-am terminat seria (toate volumele aparute la noi),in schimb cu Jurnalele Vampirilor mi s-a intamplat exact invers-de abia am putut sa termin de citit Suflete-Umbra.Stiu ca seria are foarte multi fani,dar pe mine chiar nu m-a atras,iar serialul mi se pare mai bun decat cartile.
      Mi-am expus doar opinia,asa ca va rog sa nu va suparati pe mine!

      • De acord ca seriile sunt foarte diferite ,dar faptul ca lungesti o serie la nesfarsit doar pentru ca vezi ca are succes e un lucru rau.Si eu am citit Vampirii sudului si voi continua sa citesc tot ce apare pt ca a fost prima mea serie cu vampiri si CH are un stil aparte,dar autorii nu isi dau seama ca omoara la un moment dat personaje care atrageau cititorii si schimba povestile drastic ceea ce nu mai e pe placul multor cititori.

      • Ai perfecta dreptate.Nici mie nu-mi place ca seriile sa fie lungite la nesfarsit,dar ceea ce vroiam sa subliniez este faptul ca in timp ce seria Vampirii Sudului m-a determinat sa cumpar volum cu volum si ,zau,ca nu m-a plictisit niciunul dintre ele,seria Jurnalele Vampirilor(am cumparat toate cele sase volume la o promotie) m-am chinuit s-o citesc-in special utimele doua volume.Nu m-a deranjat atat de mult ca a lungit seria,ceea ce nu mi-a placut au fost schimbarile prin care a trecut Elena si cred ca si povestea in sine.Mi s-a parut mult prea ciudata si cu multe lacune.

  5. Nu nu nu nu nu…of, era perfecta o trilogie, cel putin la aceasta serie. Of, prea se lungesc. Atunci cand o sa se termine nu o sa mai aiba nici un farmec.

  6. Rosalin Says:

    Dar rezultatele la concursul cu Dream Cast cand le mai aflam? Nu trebuia sa se termine pe 1. Azi e in 4.

    • Da, chiar au trecut cateva zile de cand trebuia sa se termine concursul. Ce se mai aude?

      • fetelor sunt cateva casturi nepostate, imaginile atasate nu pot vi puse pe blog. pana la urma cred ca voi organiza pool-ul fara ele. cei care nu-si vad casturile trebuie sa le retrimita, poate a 2-a oara e cu noroc.

  7. buna….am si eu o intrebare daca se poate…a aparut sau nu mai este volumul 4 din Jurnalele Vampirilor Jurnalele lui Stefan?ca am fost plecata din tara si nu mai stiu exact.Va rog ajutati-ma!Multumesc!

  8. Multumesc mult!Am crezut ca a aparut impreuna cu revista Bravo.Multumesc inca o data!

  9. sunt de acord cu cateva opinii expuse aici. volumele 5 si 6 sunt putin cam puerile. daca serialul ar fi urmarit firul actiunii din carte era bun de difuzat pe disney channel. dar slava Domnului ca nu au facut asta. speram la o imbunatatire a actiunii incepand cu vol 8 pt ca l.j.s. este concediata si inlocuita de anonimi.
    daca imi permiteti o comparatie, JV cartea nu o sa imi lase sentimenul de „depresie” pe care l-am simtit atunci cand am terminat de citit Twilight. eram chinuita de gandul ca nu o sa mai pot sa fiu cu personajele. in schimb, ecranizarea JV este fantastica si ma bucura faptul ca este un serial. poate o sa avem multe, multe sezoane. iar nina si ian isi joaca foarte bine rolurile. sunt buni actori. si le sta super bine ca si cuplu in viata reala.

  10. care din seriile jurnalele lui stefan sau jurnalele vampirilor va placut mai mult??care e mai aproape de serial??vreau cartile dar nu stiu care sa le cumpar pt ca am auzit ca nu se prea respecta povestea si personajele help pls

  11. Buna.Stie cineva cand apare Jurnalele lui Stefan 4 The Ripper in Romania? sau macar un site de unde il pot citi?

  12. predutancuta Says:

    Buna!ma puteti ajuta si pe mine cu un raspuns va rog. Nu stiu unde sa mai caut ,deoarece cred ca am epuizat toate optiunile si tot nu gasesc jurnalele lui stefan vol 1 si 2 :(( Le vreau neaaparat,am doar vol 3 deoarece m-am trezit si eu atunci knd s-a dat cu Bravo si l-am mai prins doar pe ultimul.Va rog mult daca stiti unde pot gasii…

  13. Buna . Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o informatie. De unde pot cumpara „Jurnalele lui Stefan” vol.1,2 si 3? Nu le-am luat cand au aparut pentru ca nu am stiut de ele si nici despre ce era vorba in ele,dar de curand am vazut serialul,toate cele 3 sezoane si vreau si cartea.Multumesc anticipat.

  14. UPDATE: Am gasit si vol. 1, il poti comanda de la Libraria Online Elefant, aici: http://www.elefant.ro/carti/fictiune/literatura-contemporana/inceputurile-jurnalele-lui-stefan-i-156696.html
    Lectura placuta!

  15. Eu mi-am gasit vol 2 din Jurnalele lui Stefan de pe okazii.ro Insa vol 1 chiar nu stiu unde sa il mai caut pentru ca la Elefant nu il au pe stoc.Multumesc pentru raspuns Myruna,dar si la LEda te redirectioneaza catre Corint junior unde scrie stoc epuizat,deci nu prea mai avem sanse sa gasim cartile astea.Doar poate la cineva care vrea sa le vanda asa din proprie initiativa:(

  16. cum mai gasesc si eu vol 2 din jurnalele lui stefan?….citesc 1 si 3 😦

  17. Buna, stie cineva cand vor aparea r volumele din urmatoarea serie „Jurnalele lui Stefan”? Oare se vor comanda pe ceva site sau vor aparea cu revista Bravo? Va multumesc

  18. Ale_ale Says:

    Buna, as vrea sa va rog sa ma ajutati cu o cautare. am primul si al treilea volum din Fortele raului absolut dar nu stiu de unde sa-l achizitionez pe al doilea , binenteles in aceeasi marime. orce raspuns este binevenit. multumesc mult !

  19. Ale_ale Says:

    Vol. 1 si 3 sunt luate impreuna cu revista Bravo 😀

Lasă un răspuns

