Castigator concurs A 16-a luna

 

Imi cer scuze pentru intarziere, dar a trebuit sa fac o lista cu toate numele si cum Ale e la mare… a trebuit s-o fac singura. Dci din cei 236 de participanti castigatorul este numarul… 39- CiNeVa Felicitari! Te rog sa-mi trimiti un mail cu datele tale pentru a-ti putea trimite cartea. Pentru cei care nu au castigat nu-i nicio problema voi reveni in cateva minute cu un mega concurs sponsorizat de Editura Leda. Pana atunci multumesc sponsorului acestui concurs libraria on-line Libris.

PS: In aceasta seara un nou concurs. 

11 răspunsuri to “Castigator concurs A 16-a luna”

  1. felicitari 🙂

  2. wow. am castigat!!! doamnee nu se poate :O:O:O:O trimit imd. mailul la adresa mirunapalas@yahoo.com, nu?

  3. Felicitari!

  4. Felicitari!
    Ps: Myruna,eu inca nu am primit nimic.Mi-ati trimis cartea sau are vreo intarziere ceva?

  5. felicitari castigatoarei!:*:*

  6. felicitari! lectura placuta si sa te bucuri de carte :* 🙂

Lasă un răspuns

