Anunturi

Buna! Am de facut cateva anunturi si va rog sa le cititi, deoarece s-ar putea sa va fie de folos.

My dream cast

Daca ai trimis dream-cast-ul tau pe adresa mirunapalas@yahoo.com si NU a aparut inca pe site, te rog sa-l retrimiti, deoarece unele mailuri nu au putut fi deschise/ tipul de imagine nu este acceptat de WordPress.

Castigatori concursuri

Daca ai castigat la un concurs pe blog si NU ti-ai primit inca premiul trimite un mail la adresa mirunapalas@yahoo.com in care vei preciza numele, adresa completa si cartea pe care ai castigat-o. De acum inainte daca mi se mai intoarce vreun colet voi organiza alta extragere. Sper sa nu va suparati, dar m-am saturat sa dau banii la posta, iar unii dintre voi sa nu-si scrie corect adresa.

Absente

Dupa cum ati observat Alessa a lipsit o perioada, pentru ca a fost plecata la mare (unde s-a bronzat sperrr!!). Voi pleca si eu in vacanta doua saptamani de pe 25 iulie pana pe 08 august, deci va las pe mana Alessei 🙂 Voi sta o saptamana la mare si una la munte si sper ca la munte sa am net.

3 răspunsuri to “Anunturi”

  1. distractie placuta

  2. back.m-am bronzat tipa.ai lucrat din greu.acum odihnestete.

Lasă un răspuns

