Daca as ramane

Mia este o violoncelista talentata in varsta de 17 ani,cu o familie iubitoare si un prieten minunat,Adam.Ea nu trebuie decat sa aleaga daca va merge la New York pentru a studia la Julliard sau daca va ramane in Oregon cu cei dragi.

Insa intr-o dimineata cu ninsoare,toatul se schimba,iar decizia pe care brusc trebuie sa o ia este dramatica si dureroasa.Mia isi pierde parintii si fratele mai mic intr-un accident rutier,si,cu toate ca nu isi aminteste momentul impactului ea ii poate vedea pe cei din jurul  si pe sine.Romanul este scris la persoana intai,Mia evoca evenimente din viata sa,descrie ceea ce vede si aude in spital,desi nu poate simti nimic si este din ce in ce mai slabita.

Dragostea pentru cei ramasi in viata si pentru Adam si pasiunea pentru muzica clasica vor determina alegerea pe care tanara o va face la final.

Daca as ramane atinge teme importante,despre viata,moarte si despre cum totul se schimba iremediabil intr-o secunda.

6 răspunsuri to “Daca as ramane”

  1. suna foarte frumos sinopsisul. e o carte cu adevarat deosebita. mi-ar placea foarte mult sa fie publicata si la noi 🙂

  2. GabbeMillow Says:

    Eu am auzit ca va fi publicata in toamna la Rao. Si mie imi place, dar stiu pe cineva care o adora. Am o prietena Miruna (nu autoarea blogului :D) si ironia face ca primele doua litere ale numelui ei cu ultima litera sa formeze numele personajului principal – Mia. De asemenea, iubitul Miei e Adam, iar deobicei prietena mea se duce cu gandul la Adam Lambert (pe care-l idolatrizeaza). Si o alta ironie face ca Adam din carte sa devina star rock (asta se intampla in WHERE SHE WENT, continuarea pentru IF I STAY) si-l face sa semene si mai mult cu acel Lambert.
    Stiu ca aceasta carte chiar merita laudata, o fac deja multi altii pe site-ul autoarei. Cica va fi si un film bazat pe ea. In fine, mie mi-a recomandat-o Miru spunand ca desi are un sfarsit dramatic, si desi intreaga poveste este dramatica, are un umor de neegalat (ea a cumparat-o in versiunea originala si a citit-o) >.<* And she really likes it, and I take into consideration her taste X3

  3. o sa apara la rao cat de curand

  4. Cu siguranta as citi-o, pare draguta si imi place firul povestii.

  5. Si mie mi se pare cu adevarat interesanta.

  6. pare interesanta. nu am citito inca dar descrierea m-a facut foarte curioasa.

Lasă un răspuns

