My dream cast #14

Teona ne prezinta dream-cast-ul ei pentru seria Casa Noptii.

Zoey- Lucy Hale

Heath – Steven R. McQueen

Afrodita – Megan Martin

Erin – Candice Accola

Shaunee-Katerina Graham

Stark – Kellen Lutz 

Neferet – Megan Fox

Stevie Rae – Hilarie Burton

Damien- Conor Paolo


Darius – Jensen Ackles

8 răspunsuri to “My dream cast #14”

  1. imi place mult castul tau dar sincer nu mi-l pot imagina pe jensen ackles gay :))

  2. Clarissa Says:

    eu mi-l imaginez pe conor paolo mia mult ca si jake, insa nici in postura lui damien nu ma deranjeaza:) si imi plac mult alegerile ptr zoey si heath
    bine-inteles si pentru neferet:) desi in legatura cu afrodita…nu stiu, eu o am altfel in minte. Mult mia frumoasa. nu spun ca megan martin nu e frumoasa, dar afrodita „mea” e diferita. oricum..felicitari pentru alegeri:)

    • si eu mi-o imaginez pe afrodita putin…altfel…frumoasa dar cu o privire increzuta cumva… si kellan lutz mi se pare prea matur pentru stark… kellan mergea mai bine ca si darius 🙂

  3. si Erik?

Lasă un răspuns

