Leapșa #2

Scuze fetelor am uitat s-o mai postez. Stiu. Sunt lenesa. Am primit leapsa de la 3 persoane Lili, Ioana si… Criss (cred).

 Care sunt personajele tale preferate din toate seriile citite/de partea cui esti?(un baiat si o fata)

1.  Amurg- Rosalie si Edward

2. Jurnalele Vampirilor- Elena si Damon

3.  Casa Noptii- Zoey si Stark

4. Instrumente Mortale- Clary si Jace

5. Darul- Katsa si Po

6. Mostenirea ucigasa- Lorelli si Ovid

7. Legendele Clanului Otori- Takeo si Kaede

8. Evermore- Ever si Damen

9. Profetiile oracolului- Mirany si Seth

10. Trilogia Mistica- Lady Ashlee Devere si Capitanul Sinclair

11.  Vampirii din Morganville- Clare si Shane  Michael Ambii

12. Mai las-o moale cu fantomele- Cass si Tim

13.  Nu plange sub clar de luna- Shelby si Austin Bridges al III-lea

14. Sange Albastru- Schuyler si Jack

15. Viziuni insangertate- Dani.

16. Cercul secret- Cassie si Adam( sau Nick)

17. Micutele mincinoase- Hanna și Toby

18. Damnare- Luce și Daniel

19. Moarte în nori- Poirot și Jane Grey

20. Îngerul Nopții: Nora și Patch

21. Jocurile Foamei- Katniss si Peeta

22. Georgina Kincaid- Georgina si Seth

Sper ca n-am ratat vreo serie… 

Top 5 serii 

1. Jurnalele Vampirilor și Instrumente Mortale

2. Îngerul Nopții și Cele șapte regate (Darul)

3.  Vampirii din Morganville și Sânge Albastru

4.  Trilogia Mistică și Cercul Secret

5.  Micuțele Mincinoase și Casa Nopții

12 răspunsuri to “Leapșa #2”

  1. cate seriiiiiiiiiiiiiiiiiii….. doamne, cand ai avut timp de ele?????

  2. Clarissa Says:

    hm…cred ca ai uitat academia vampirilor:-? bine..presupunand ca ai citit-o. adica eu iti spun si din cele citite de mine.
    deci academia vampirilor, georgina kincaid, jocurile foamei si damnare.
    cam acestea sunt cele pe care le-am citit eu in plus si nu le-ai mentionat.
    bine mai este si seria strange angeles, dar pe aceea am citit-o in engleza, asa ca nu se pune:)

  3. hei buna!ce zici daca m-ai adauga si pe mine la blogroll?daca esti de acord te rog sa imi spui,ca sa te adaug si eu

  4. Miky~Crys Says:

    Hey hey 😀 Chiar si eu m’am minunat cate carti ai reusit sa citesti 🙂 As avea o singura chestie de corectat: Nu plange sub clar de luna – Shwelby si AUSTIN (nu Augustin 😛 ) Bridges al III-lea. Oricum, marea majoritate dintre personaje imi plac si mie.

    V’am pwpat :*

Lasă un răspuns

