Leapșa

Am luat leapșa de la C.L.M și m-am gândit că ar fi utilă, deoarece mulți dintre voi nu prea mă cunosc.

1. Un cuvânt de început:
Buna 🙂
2. My name is…
Miruna.
3. Adresa şi nr. de telefon:
 Oracolul asta vrea cam multe de la mine…
4. Când v-aţi născut?
 25 septembrie
5. Data, ora, ziua, luna şi anul completării oracolului:
 ce zi e azii??? 22.07.2011, 10:46
6. Ce animale preferaţi?
Imi plac pisicile
7. Ce sporturi vă plac? Le practicaţi?
Sincera sa fiu imi place bachetul, dar nu-l practic, in schimb in fiecare saptamana tatal meu ma obliga sa merg 8 km cu bicicleta…
8. Ce dansuri vă plac?
Dansuri? Hmmm… valsul?!
9. Ce personaje din desene vă plac?
 Nu le mai stiu numele, dar tot timpul imi placeau personajele rele, nu le puteam deosebi de cele bune, deci cred ca-mi placeau personajele frumoase

10. Ce păsări vă plac?
Special pt. Andrex… ciorile
11. Dar flori?
 Nu prea-mi plac florile 
12. Vă plac cărţile?

Bineînțeles.
13. Ce cântăreţi(eţe) vă plac?
 Hmmm… sa zicem Rihanna, Adele ș.a.m.d
14. Dar actori?
Actori… (procesez greu, e 11 si eu m-am trezit, deci sunt in slow mode) Nina si Ian
15. Ce ţări vă plac?
Mi-ar placea sa vizitez Franța (nu ma omorî, Ale!!)
16. Ce maşini vă plac?
 Nu am preferințe, dați-mi o mașina și nu voi face nazuri
17. Dar motocicletele?
Imi plac motocicletele 😡
18.Pe cine iubiţi?
Pe mamiii, Ale și Andrex
19. Ce seriale urmariți?

The Vampire Diaries, Nikita, Gossip Girl, Pretty Little Liars, The Nine Lives of Chloe King

20. Melodia preferata…

Gabriella Cilmi- Sweet About Me 
21. V-aţi plimbat vreodată cu ea(el)?
??? Cu cine?? Pisica, cațelul, purcelul?!
22. Ce vreţi să deveniţi?
Judecator/avocat
23. Cu ce echipă ţineţi?
Sunt paralela cu fotbalul, dar tata mă obligă să mă uit la Dinamo-Steaua și cum el ține cu Dinamo, eu sunt Stelista
24. Ce materii vă plac?
Limba romana, limba franceza și limba engleza
25. Dar profesori?
Nu fac mofturi 😛
26. Vreţi să mai continuăm cu întrebările?
Am de ales?!
27. Ce este prietenia după dvs?
O floare rara
28. Dar iubirea?
 Nu-s în măsură sa dau definiții
29. Aveti prieteni?
Da.
30. Cartea preferata…

Glumești… o sa fac un top 5 al seriilor (totuși)

1. Jurnalele Vampirilor și Instrumente Mortale

2. Îngerul Nopții și Cele șapte regate (Darul)

3.  Vampirii din Morganville și Sânge Albastru

4.  Trilogia Mistică și Cercul Secret

5.  Micuțele Mincinoase și Casa Nopții

33 răspunsuri to “Leapșa”

  1. ce tare… habar n-am avut de chestiile astea, app sunt DINAMOVISTA:)))

  2. da,ai dreptate te omor…..ah fir-ar tre’ sa postez si eu
    am uitat!

  3. si Myruna nu ai vrea sa impartatesti cu ceilalti experienta ta avec le serial Supernatural?!

  4. uuu…. interesant… ziiiiiiiiiii

  5. totusi…ai rezistat bine,eu, dupa ce am vazut prima data Supernatural ma vedeam pe mine pe pavan

  6. Mirabela Says:

    Sah mat 😦

  7. lol ma uit si eu,dar nu singura
    sunt singura fara sechele

  8. daps e scarboasa chestia aia,imi place cand o impusca

Lasă un răspuns

